SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA

IKEA Polska rusza z kampanią zachęcającą do pozostania w domu, w ramach platformy komunikacyjnej "Niech żyje dom". Akcję przygotowała agencja VMLY&R Poland.

W 15-sekundowym spocie IKEA zachęca, by odkrywać "lepszą stronę bycia w domu". Marka na swojej stronie internetowej cały czas podpowiada, jak zamienić mieszkanie i dom w idealną przestrzeń do relaksu, swoje biuro, plac zabaw albo ulubioną restaurację.

W związku z trwająca epidemią koronawirusa, do przygotowania spotu wykorzystano gotowe ujęcia, zrealizowane w poprzednich miesiącach dla IKEA przez szwedzką agencję Acne Productions.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, internet i social media.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada VMLY&R Poland.

Dołącz do dyskusji: "Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pedro
Szkoda, że nie są w stanie realizować zamówień składanych on-line. Mogiby zainwestować w obsługę klienta zamiast makretingu i reklamy. Wydają miliony na kampanię, a nie realizują podstawowych usług.
odpowiedź