"Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA

IKEA Polska rusza z kampanią zachęcającą do pozostania w domu, w ramach platformy komunikacyjnej "Niech żyje dom". Akcję przygotowała agencja VMLY&R Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA

W 15-sekundowym spocie IKEA zachęca, by odkrywać "lepszą stronę bycia w domu". Marka na swojej stronie internetowej cały czas podpowiada, jak zamienić mieszkanie i dom w idealną przestrzeń do relaksu, swoje biuro, plac zabaw albo ulubioną restaurację.

W związku z trwająca epidemią koronawirusa, do przygotowania spotu wykorzystano gotowe ujęcia, zrealizowane w poprzednich miesiącach dla IKEA przez szwedzką agencję Acne Productions.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, internet i social media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ikea-reklama-na-czas-epidemii-koronawirus ##

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada VMLY&R Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych