SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olimpijskie skoki droższe od „M jak miłość” w cenniku TVP na luty

W lutowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 najwięcej kosztują spoty przy transmisjach z konkursów skoków narciarskich na igrzyskach w Soczi oraz serialu „M jak miłość”. Nieco tańsze są inne seriale oraz wieczorne pasmo informacyjne w TVP1.

Emisja reklamy między pierwszą a drugą serią konkursu skoków, który w ramach igrzysk olimpijskich w Soczi odbędzie się 9 lutego, kosztuje od 66 do 71 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Za reklamę w tym samym paśmie w czasie drugiego konkursu (15 lutego) trzeba zapłacić 58 tys. zł. Tańsze są spoty przy ceremonii otwarcia i zamknięcia olimpiady - kosztują odpowiednio 48 i 50 tys. zł.

Przypomnijmy, że czas reklamowy przy transmisjach z igrzysk biuro reklamy Telewizji Polskiej sprzedaje już od miesiąca. Zawody będą relacjonowane od 7 do 23 lutego w TVP1, TVP2, TVP Sport i TVP Info oraz serwisie internetowym TVP.pl (zobacz szczegółowy plan transmisji). Równocześnie niektóre transmisje będzie można oglądać w kanałach sportowych platformy nc+, której TVP udzieliła stosownej sublicencji (więcej na ten temat).

W lutowym cenniku TVP równie drogi dla reklamodawców jak kluczowe zawody olimpijskie jest tylko serial „M jak miłość”. Reklama przed jego poniedziałkowym odcinkiem kosztuje 64,3 tys. zł, przed wtorkowym - 56,4 tys. zł, a po nich - odpowiednio 55,4 i 53,2 tys. zł. To sporo więcej niż przed rokiem, kiedy na spot przy serialu trzeba było przeznaczyć od 46,6 do 52 tys. zł.

Najdroższe reklamy przy „Na dobre i na złe” kosztują 52,6 tys. zł (aż 12,6 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przy „Barwach szczęścia” - 41,8 tys. zł (3,8 tys. zł więcej).

W wieczornym paśmie informacyjnym w TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów w niedzielę. Reklamy w dwóch blokach między „Wiadomościami” a „Sportem” kosztują wtedy 54,1 i 53,2 tys. zł.

W drugiej połowie lutego TVP1 pokaże w środy dwa mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów (Arsenal Londyn - Bayern Monachium i Schalke Gelsenkirchen - Real Madryt). Na reklamę w przerwie tych transmisji trzeba wydać od 44,9 do 47,3 tys. zł.

W poniedziałek i wtorek biuro reklamy Telewizji Polskiej będzie sprzedawać czas reklamowy wprost z cenników. Na środę zaplanowano buking pakietów PakRat, a na czwartek - buking pakietów KZP. Przy czym zamówienia na te pierwsze będą przyjmowane tylko do środy do godz. 12.

Dołącz do dyskusji: Olimpijskie skoki droższe od „M jak miłość” w cenniku TVP na luty

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
toni
Komu potrzebne te nic nie ważne byle jakie reklamy????
odpowiedź
User
optymistyczny sceptyk
To najważniejsze informacje o sposobie realizacji misji zapisanej w ustawie o KRRiTV przez nadawcę publicznego. Ani to rynkowe ( ponieważ dodatkowo mają wpływy z abonamentu) ani służy ludziom ( po co takie produkcje jak seriale -mózgotrzepy). Publiczna TV w takim jak obecne wydaniu to jedno wielkie nieporozumienie.
odpowiedź