SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Onet z nowym logo i hasłem „#wiem z Onet”

Portal Onet wprowadził nowy logotyp, w którym nadal jest charakterystyczna żółta kropka. Znak zaprojektowała agencja Brand New Attitude. Zmiany w identyfikacji wizualnej portalu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „#wiem z Onet”.

Article

W nowym logotypie Onet żółta kropka jest dużo większa niż poprzednio i znajduje się nie po nazwie portalu, ale przed nią. Nazwa jest natomiast zapisana innym krojem czcionki i w nieco jaśniejszym odcieniu czerni. Poprzednia identyfikacja wizualna portalu została wprowadzona jesienią 2011 roku.

- Onet się zmienia - zmieniamy logo, szatę graficzną i wprowadzamy nową linię komunikacji „#WIEM z Onet”. Zwiększamy też ilość krótkich, wysokiej jakości treści, podawanych w nowoczesnej formie. Wszystkie te zmiany mają podkreślać rolę, jaką pełni Onet: obiektywnego selekcjonera i kreatora wartościowych treści, który z chaosu informacji wybiera to, co ważne, żeby zawsze być na bieżąco - komentuje Aleksander Kutela, CEO Onetu.

Nową identyfikację wizualną portalu zaprojektowała agencja Brand New Attitude (BNA). - Nowa identyfikacja to podążająca za współczesnymi trendami typografia, logo jasne jak słońce - dowód, że wszystko można opowiedzieć prosto i zrozumiale dla każdego. Onet to radość z wiedzy o świecie. „Onet” - i wiemy o co chodzi - opisuje Wojciech Mierowski, dyrektor kreatywny BNA.

Zmianom w wizerunku portalu towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „#wiem z Onet”. Akcja obejmuje telewizję (TVN7, 13 Ulica, ATM Rozrywka, Kino Polska, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat, Polsat Film, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport, TV4, TV6, Universal Channel), radio (Radio RMF FM, Zet, Złote Przeboje, Rock Radio, TOK FM, Eska, VOX FM), outdoor (nośniki wielkoformatowe), internet, kina (Helios, Cinema City i KinAds) oraz media własne Grupy Onet-RAS Polska.


Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała, we współpracy z działem kreacji i marketingu Grupy Onet-RAS Polska, agencja MCCann & MRM, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Według badania Gemius/PBI w styczniu br. portal Onet zanotował 17,81 mln realnych użytkowników i 2,19 mld odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Onet-RAS Polska miały 21,38 mln użytkowników i 3,25 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Onet z nowym logo i hasłem „#wiem z Onet”

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tt
Niesamowita metamorfoza.
36 1
odpowiedź
User
wiem
jest w porządku
3 12
odpowiedź
User
internautka
Niesamowite, odkrywcze, przełomowe - gratulacje dla działu graficznego Onetu pod przewodnictwem Wielkiego Grafika!
30 5
odpowiedź
User
internautka
Niesamowite, odkrywcze, przełomowe - gratulacje dla działu graficznego Onetu pod przewodnictwem Wielkiego Grafika!
11 3
odpowiedź
User
j
A ja nie wiem bo nie zaglądam na onet praktycznie nigdy.
17 2
odpowiedź
User
arnie
Onet to taka sama wiocha, jak Wikipedia.
11 11
odpowiedź
User
mason
Barwa żółta. Teolodzy przypisywali tej barwie wartości pozytywne. Mimo to od XII wieku zaczęto wiązać ją ze zdradą i fałszem. Dlatego też w malarstwie postać Judasza przedstawiano w żółtych szatach. Ponadto kolor ten uznano za barwę wrogości, złych zamiarów i bezwstydu. Z tego powodu przypisano go kurtyzanom.

Cali Wy!!!
20 3
odpowiedź
User
Maxi
Ze zmianą logotypu i hasła powinna iść zawartość merytoryczna bo z tym jest cienko, chociaż trochę lepiej niż u konkurencji. Jak widzę na głównej stronie w zakładce wiadomości wyrażenie, że ktoś "zabrał głos" to kursor myszki wędruje w prawy górny róg.
7 0
odpowiedź
User
tutturu
tak jak Wyborcza, tylko zamiast czerwonego prostokata, zolte kolko. genialne.
11 1
odpowiedź
User
x
#to jest świeże..., ehhh....
6 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing