Najwięcej zwolenników opinii, że "Ucho Prezesa" ociepla wizerunek PiS, jest wśród jej wyborców – 33%, a najmniej wśród sympatyków PO – 15%.
Ponadto, zdaniem większości badanych (53%) "Ucho Prezesa" ma negatywny wpływ na wizerunek rządu Zjednoczonej Prawicy, kierowanego przez Beatę Szydło, a przeciwnego zdania jest 11%. Najwięcej osób przekonanych o negatywnym wpływie jest wśród zwolenników PO (74%) i Nowoczesnej (62%).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-serialu-ucho-prezesa-czas-na-platne-epizody ##
Niemal analogicznie oceniany jest wpływ "Ucha Prezesa" na wizerunek Jarosława Kaczyńskiego: 45% badanych dostrzega wpływ negatywny, tylko 13% - pozytywny, a 42% nie jest w stanie tego określić.
Najwięcej zwolenników pozytywnego wpływu "Ucha Prezesa" na wizerunek Jarosława Kaczyńskiego jest wśród wyborców PiS – 31%.

Miniserial „Ucho Prezesa” jest znany przeważającej części dorosłych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu (63%), z czego większość (55%) ma do niego stosunek pozytywny, a tylko 12% - negatywny. Najwięcej entuzjastów "Ucha Prezesa" jest poza elektoratem obozu rządzącego – wśród zwolenników Platformy Obywatelskiej (84%), Kukiz’15 (71%) i Nowoczesnej (69%). Choć nie brakuje ich też wśród wyborców PiS (43%).
Badanie zostało przeprowadzone na panelu Ariadna dla serwisu ciekaweliczby.pl, w dniach 5-9 maja 2017 r., metodą CAWI, na próbie ogólnopolskiej losowo-kwotowej N=1086 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku, wykształcenia i wielkości miejscowości zamieszkania.










