Orange: spot z Agnieszką Jastrzębską pojawił się bez zgody naszego marketingu, przepraszamy za falstart

Orange Polska wyjaśnia, że krytykowana przez niektórych internautów seria spotów z udziałem Agnieszki Jastrzębskiej pojawiła się na kanale youtube’owym firmy bez akceptacji jej działu marketingu. - Przepraszamy za falstart - stwierdza Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy operatora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Orange: spot z Agnieszką Jastrzębską pojawił się bez zgody naszego marketingu, przepraszamy za falstart

Pod koniec zeszłego tygodnia na youtube’owym kanale Orange Polska pojawiły się trzy reklamy z dziennikarką Agnieszką Jastrzębską promujące m.in. taryfę Orange Love dla Firm i usługę Orange Finanse. Najwięcej komentarzy wywołał spot, w którym Jastrzębska po nagraniu właściwej reklamy chce kupić bluzę za 449 zł i zapłacić iPhone’em z usługą Orange Finanse, ale okazuje się, że nie ma wystarczająco dużo środków na koncie, więc szybko bierze tysiąc złotych pożyczki.

Internauci żartowali z absurdalności tej sytuacji, a niektórzy zwrócili uwagę, że w iPhone’ach nie działają płatności zbliżeniowe w ramach Orange Finanse (wprowadzono je dwa lata temu na urządzeniach z systemem Android).

Dlaczego Orange zdecydował się wycofać te reklamy, zwłaszcza spot z braniem pożyczki na bluzę? - Reklama nie miała akceptacji naszego marketingu. Dlatego ją zdjęliśmy. Przepraszamy za falstart. To, jak ją oceniali internauci, dało nam jednak do myślenia - przekazał Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy firmy, w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl. Nie poinformował, które agencje marketingowe odpowiadają za przygotowanie tych spotów.

 

Jedną z agencji odpowiadających za komunikację marketingową Orange w internecie jest VML Poland. Agencja przygotowała niedawno spoty, w których taryfę Orange Love promowali youtuberzy Cyber Marian i Aleksandra Kasprzyk, oraz reklamę pokazującą wysoki standard obsługi klientów Orange dla Firm.

Przedstawiciele VML Poland podkreślają jednak, że nie przygotowali spotów z Jastrzębską. - Jedyne, co w tej sprawie mogę skomentować, to fakt, że kampania z udziałem pani Agnieszki Jastrzębskiej nie została przygotowana przez agencję VML Poland - przekazał nam Łukasz Majewski, PR & marketing manager w tej agencji.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"