Orange: spot z Agnieszką Jastrzębską pojawił się bez zgody naszego marketingu, przepraszamy za falstart

Orange Polska wyjaśnia, że krytykowana przez niektórych internautów seria spotów z udziałem Agnieszki Jastrzębskiej pojawiła się na kanale youtube’owym firmy bez akceptacji jej działu marketingu. - Przepraszamy za falstart - stwierdza Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy operatora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Orange: spot z Agnieszką Jastrzębską pojawił się bez zgody naszego marketingu, przepraszamy za falstart

Pod koniec zeszłego tygodnia na youtube’owym kanale Orange Polska pojawiły się trzy reklamy z dziennikarką Agnieszką Jastrzębską promujące m.in. taryfę Orange Love dla Firm i usługę Orange Finanse. Najwięcej komentarzy wywołał spot, w którym Jastrzębska po nagraniu właściwej reklamy chce kupić bluzę za 449 zł i zapłacić iPhone’em z usługą Orange Finanse, ale okazuje się, że nie ma wystarczająco dużo środków na koncie, więc szybko bierze tysiąc złotych pożyczki.

Internauci żartowali z absurdalności tej sytuacji, a niektórzy zwrócili uwagę, że w iPhone’ach nie działają płatności zbliżeniowe w ramach Orange Finanse (wprowadzono je dwa lata temu na urządzeniach z systemem Android).

Dlaczego Orange zdecydował się wycofać te reklamy, zwłaszcza spot z braniem pożyczki na bluzę? - Reklama nie miała akceptacji naszego marketingu. Dlatego ją zdjęliśmy. Przepraszamy za falstart. To, jak ją oceniali internauci, dało nam jednak do myślenia - przekazał Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy firmy, w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl. Nie poinformował, które agencje marketingowe odpowiadają za przygotowanie tych spotów.

 

Jedną z agencji odpowiadających za komunikację marketingową Orange w internecie jest VML Poland. Agencja przygotowała niedawno spoty, w których taryfę Orange Love promowali youtuberzy Cyber Marian i Aleksandra Kasprzyk, oraz reklamę pokazującą wysoki standard obsługi klientów Orange dla Firm.

Przedstawiciele VML Poland podkreślają jednak, że nie przygotowali spotów z Jastrzębską. - Jedyne, co w tej sprawie mogę skomentować, to fakt, że kampania z udziałem pani Agnieszki Jastrzębskiej nie została przygotowana przez agencję VML Poland - przekazał nam Łukasz Majewski, PR & marketing manager w tej agencji.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online