SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa kończą trzyletni pojedynek kulinarny w reklamach Lidla (wideo)

Po trzech latach kończy się intensywna współpraca reklamowa kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy z siecią dyskontów Lidl. Firma zapowiada, że nadal będzie prowadzić serwis KuchniaLidla.pl, a nowy cykl reklam zacznie w najbliższym czasie.

Article

W nowych spotach Lidla Pascal Brodnicki i Karol Okrasa dziękują za oglądanie przez ostatnie trzy lata reklam z ich udziałem. Spoty informują również, że serwis z przepisami kulinarnymi KuchniaLidla.pl nadal będzie działał, wkrótce w nowej odsłonie. W reklamach jest prezentowana promocja cenowa świeżego kurczaka, obowiązująca od poniedziałku do środy.

- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca - tłumaczy Anna Biskup, PR manager w Lidl Polska. - W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków - wylicza.

Brodnicki i Okrasa zostali bohaterami kampanii promujących artykuły żywnościowe z oferty Lidlu w lipcu 2012 roku, zainaugurowanej odsłoną teaserową zapowiadającą ich pojedynek kulinarny. W reklamach żartowali z siebie i prezentowali różne przepisy na dania z podobnych składników, w pełnej wersji dostępne na KuchniaLidla.pl.

Kampania była prowadzona w cotygodniowych odsłonach, wspierających kolejne oferty z produktami żywnościowymi (np. z kuchni różnych krajów i regionów świata). Zrealizowano też parę większych promocji: przed Bożym Narodzeniem w 2013 roku do wygrania był milion książek kucharskich Brodnickiego i Okrasy, a rok później - noże kuchenne. Po niecałym roku do pary kucharzy dołączył cukiernik Paweł Małecki, natomiast wiosną ub.r. w reklamach warzyw i owoców, sprzedawanych w ramach oferty „Ryneczek Lidla”, pojawiła się dietetyczka Justyna Marszałkowska.

Komunikacja była początkowo zaplanowana na rok, ale latem 2013 roku Lidl Polska postanowił przedłużyć ją o kolejny rok. Latem ub.r. firma zdecydowała, żeby prowadzić ją dalej, uzasadniając to zadowoleniem z jej efektów. - Akcja podkreśla jakość, różnorodność oraz atrakcyjność cenową oferty sieci Lidl, a także wpisuje się w realizowane w Lidlu tygodnie tematyczne kuchni świata. Obserwujemy pozytywne reakcje naszych klientów - tłumaczyła portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kamińska z biura prasowego firmy.

Za obsługę reklamową Lidl Polska odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz - od maja br., po wygranym przetargu - dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Lidl Polska jest największym reklamodawcą wśród sieci handlowych. W pierwszej połowie br. firma na reklamy w tradycyjnych mediach wydała 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz szczegółowe wyniki czołowych reklamodawców). W maju br. serwis KuchniaLidla.pl odwiedziło 463,5 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa kończą trzyletni pojedynek kulinarny w reklamach Lidla (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rabin
Błąd duży błąd ! Wymyślenie nowej formuły jest ogromnym ryzykiem , lepsze jest wrogiem dobrego. Kampania z Pascalem i okrasą To był strzał w 10! Przed następcami ogromne ryzyko wizerunkowe jeśli wypadną słabiej.
45 6
odpowiedź
User
DW
Jak odchodzić to z przytupem:) Wielki plus za całą formułę kampanii, która mimo 3 lat (szmat czasu) wciąż była "świeża" - no i plus za formę ostatniego spotu. Miłe wrażenie pozostanie zarówno po stronie kucharzy jak i Lidla.
34 2
odpowiedź
User
Bartek
KuchaniLidla.pl? Naprawdę? ;)
4 4
odpowiedź
User
hejt
Lidl wie kiedy zejść ze sceny ze swoją platformą komunikacyjną. Kiedy Play to zrozumie?
28 2
odpowiedź
User
obserwator
Podobno Dorota Wellman teraz będzie twarzą Lidla. Tak mi się gdzieś zasłyszało.
5 5
odpowiedź
User
Katrina
za planowanie i zakup mediów od maja odpowiada Mediacom, a nie Havas.
10 0
odpowiedź
User
Nula
Jedyna dotąd znana mi kampania w Polsce, której brak złej strony. Gratulacje za wpasowanie się w trend szału na kulinaria i eleganckiego zakończenia.
25 1
odpowiedź
User
CzytelNick
Taki drobiazg, ale 2,6mln real users wg megapanelu ma raczej lidl.pl a nie kuchnialidla..
5 0
odpowiedź
User
Gość
Szkoda, jedyne reklamy, których słuchałem z przyjemnością. Nie: jedyne, których w ogóle słuchałem...
15 0
odpowiedź
User
glm
oby nie skończyli jak tesco, po rezygnacji z henia i tereski na rzecz makłowicza. zamysł dobry, wykonanie - mierne i nieangażujące
10 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing