WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Brodnicki i Okrasa w reklamach Lidla: od USA do Azji, od walki bokserskiej do orędzia prezydenta (wideo)

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa kończą trzyletni pojedynek kulinarny w reklamach Lidla (wideo)

2015-08-10 A A A KOMENTARZE: 14 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Po trzech latach kończy się intensywna współpraca reklamowa kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy z siecią dyskontów Lidl. Firma zapowiada, że nadal będzie prowadzić serwis KuchniaLidla.pl, a nowy cykl reklam zacznie w najbliższym czasie.

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa kończą trzyletni pojedynek kulinarny w reklamach Lidla (wideo)

W nowych spotach Lidla Pascal Brodnicki i Karol Okrasa dziękują za oglądanie przez ostatnie trzy lata reklam z ich udziałem. Spoty informują również, że serwis z przepisami kulinarnymi KuchniaLidla.pl nadal będzie działał, wkrótce w nowej odsłonie. W reklamach jest prezentowana promocja cenowa świeżego kurczaka, obowiązująca od poniedziałku do środy.

- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca - tłumaczy Anna Biskup, PR manager w Lidl Polska. - W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków - wylicza.

Brodnicki i Okrasa zostali bohaterami kampanii promujących artykuły żywnościowe z oferty Lidlu w lipcu 2012 roku, zainaugurowanej odsłoną teaserową zapowiadającą ich pojedynek kulinarny. W reklamach żartowali z siebie i prezentowali różne przepisy na dania z podobnych składników, w pełnej wersji dostępne na KuchniaLidla.pl.

Kampania była prowadzona w cotygodniowych odsłonach, wspierających kolejne oferty z produktami żywnościowymi (np. z kuchni różnych krajów i regionów świata). Zrealizowano też parę większych promocji: przed Bożym Narodzeniem w 2013 roku do wygrania był milion książek kucharskich Brodnickiego i Okrasy, a rok później - noże kuchenne. Po niecałym roku do pary kucharzy dołączył cukiernik Paweł Małecki, natomiast wiosną ub.r. w reklamach warzyw i owoców, sprzedawanych w ramach oferty „Ryneczek Lidla”, pojawiła się dietetyczka Justyna Marszałkowska.

Komunikacja była początkowo zaplanowana na rok, ale latem 2013 roku Lidl Polska postanowił przedłużyć ją o kolejny rok. Latem ub.r. firma zdecydowała, żeby prowadzić ją dalej, uzasadniając to zadowoleniem z jej efektów. - Akcja podkreśla jakość, różnorodność oraz atrakcyjność cenową oferty sieci Lidl, a także wpisuje się w realizowane w Lidlu tygodnie tematyczne kuchni świata. Obserwujemy pozytywne reakcje naszych klientów - tłumaczyła portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kamińska z biura prasowego firmy.

Za obsługę reklamową Lidl Polska odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz - od maja br., po wygranym przetargu - dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Lidl Polska jest największym reklamodawcą wśród sieci handlowych. W pierwszej połowie br. firma na reklamy w tradycyjnych mediach wydała 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz szczegółowe wyniki czołowych reklamodawców). W maju br. serwis KuchniaLidla.pl odwiedziło 463,5 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor: tw

Wiecej informacji: Lidl, Pascal Brodnicki, Karol Okrasa

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


Apache Server at www.wirtualnemedia.pl Port 80

Komentarze (14) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej