Patrick Collister opuszcza Google po 5 latach pracy

Patrick Collister, creative lead w Google, odchodzi z firmy. Związany był z nią od 2013 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Collister do zespołu Google dołączył w 2013 roku. Najpierw objął stanowisko head of design. Później powierzono mu funkcję creative lead The ZOO - kreatywnego thinktanku Google. Podlegał mu region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Do jego głównych obowiązków na tym stanowisku należała współpraca z agencjami reklamowymi w celu tworzenia cyfrowych kampanii dla Google.

Przed dołączeniem do Google, Patrick Collister związany był z branżą reklamową. Pracował m.in. w BMP DDB London, BWBC, Ogilvy&Mather, EHSBrann, Proximity London.

Google nie ujawnia, czy mianuje nową osobę na funkcję creative lead.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day