Patrycja Kotecka o kampanii Link4 z Kasią Moś: budujemy markę z utalentowaną piosenkarką (wideo)

Od stycznia br. Link4 prowadzi kampanię reklamową, w której wokalistka Kasia Moś i zespół The Chance śpiewająco promują ubezpieczenie AC. - Poszukiwaliśmy kogoś, kto świetnie zinterpretuje tekst piosenki w reklamie, a przy tym ma dobrą prezencję. Cieszymy się, że możemy budować markę naszej firmy z tak utalentowaną osobą - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Patrycja Kotecka o kampanii Link4 z Kasią Moś: budujemy markę z utalentowaną piosenkarką (wideo)
Patrycja Kotecka, fot. Link4

Po raz pierwszy spot z utworem muzycznym firma Link4 wypuściła 3 lata temu - w marcu 2014 roku w reklamie wystąpili uczestnicy popularnych muzycznych talent-show m.in. Kasia Moś, Mateusz Krautwurst, Antek Smykiewicz, Marcin Czyżewski oraz zespoły The Chance i Sound'n'Grace, znani z programów „The Voice of Poland”, „Must be the music” i „X-Factor”. Wówczas w spocie wykorzystano piosenkę „Get Down on It” zespołu Kool and The Gang.

W kolejnych odsłonach kampanii firma Link4 kontynuuje przyjętą formę muzyczną i wykorzystuje znane na całym świecie przeboje, takie jak „Yes Sir, I Can Boogie” Baccary, „I Need a Hero” Bonnie Tyler, „Felicita” Al Bano & Romina Power czy „Hot Stuff” Donny Summer. W działaniach promocyjnych na stałe pojawiają się Kasia Moś i The Chance.

grafika

W styczniu wystartowała kolejna odsłona kampanii Link4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Jak przyjmują ją klienci?

Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4: Rewelacyjnie, w styczniu odnotowaliśmy rekordową ilość telefonów do naszego call center, dodatkowo mamy świetną konwersję na polisy. Coraz więcej klientów pyta o ubezpieczenie Link4 w multiagencjach. Jeżeli ten trend sprzedażowy, który obserwujemy, utrzyma się to Link4 zamknie rok z najwyższym w historii firmy przypisem w wysokości miliarda złotych.

Od kilku lat Link4 promują te same wokalistki. Czy badaliście efektywność spotów przed pierwszą emisją?

Po wyemitowaniu respondentom bloku reklamowego przeprowadzaliśmy wywiady, w którym umieściliśmy rożne reklamy, w tym te należące do naszej konkurencji. Wyniki były bardzo optymistyczne. Podobała się kreacja reklamowa, podkład muzyczny, no i oczywiście Kasia Moś.

Dlaczego wybór do kampanii padł na tę artystkę?

Do spotu Link4 poszukiwaliśmy kogoś, kto dysponuje znakomitym wokalem, świetnie zinterpretuje tekst piosenki w reklamie, a przy tym ma dobrą prezencję. Kasia Moś z niskim charakterystycznym głosem to połączenie ekspresji Janis Joplin z kobiecością Brigitte Bardot. Cieszymy się, że możemy budować markę naszej firmy z tak utalentowaną, a przy tym bardzo skromną osobą.

Teraz Kasia Moś będzie reprezentować Polskę na Eurowizji.

Dziś skupiamy się na kibicowaniu Kasi jako artystce, która powszechnie kojarzy się z naszą firmą. Czujemy z nią wielką wieź, bo w Link4 wierzyliśmy w Kasię od samego początku. Pamiętam, jak parę miesięcy temu musiałam namawiać dyrektora muzycznego jednej z największych komercyjnych stacji radiowych w Polsce, by zaprosił ją do studia na koncert. Cieszymy się więc jej sukcesem i będziemy ją wspierać. Myślę tu także o klientach, którzy korzystają z naszych polis i są dumni, że ich ubezpieczalnia jest reklamowana przez Kasię Moś. Jej eurowizyjny utwór łączy w sobie wrażliwość i siłę. To nietypowa kombinacja, ale bardzo obiecująca.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/link4-partnerem-programu-nasz-nowy-dom-uczestnicy-dostana-polisy-mieszkaniowe ##

Jak wygląda współpraca z wokalistką przy realizacji reklam Link4?

Kasia jest typową Ślązaczką - niezwykle otwartą i bezpośrednią, punktualną, pracowitą i życzliwą dla ludzi. W studiu nagrań i na planie reklam spędziliśmy razem wiele godzin. Zdarza się, że nagrania trwają cały dzień, ale Kasia nigdy nie narzeka i nie daje odczuć komukolwiek, że należy ją traktować po gwiazdorsku. Reżyserzy i wszyscy pracownicy ekipy pozostają pod jej wielkim urokiem.

Patrycja Kotecka - od marca 2016 roku dyrektor marketingu w Link4. Poprzednio przez pięć lat pracowała w agencji reklamowej Apella. Ponadto współpracowała z Radiem Solidarność. W latach 2007-2009 Kotecka pracowała w Telewizji Polskiej jako zastępca dyrektora Agencji Informacji TVP, a przedtem przez rok jako dziennikarka i wydawca programów publicystycznych. Wcześniej była dziennikarką śledczą w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, prowadziła też program „Detektor” w TV4.

styczeń 2017 r.

grudzień 2016 r.

luty 2016 r.

sierpień 2015 r.

styczeń 2015 r.

marzec 2014 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów