WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Pedigree sponsorem programu „Misja Pies” w TVN

Pedigree w nowej kampanii bawi się filtrem z "psimi uszami" w szczytnym celu

2017-10-12 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Filtr z „uszami pieska” zyskał na Snapchacie miano wręcz kultowego. Nic dziwnego, że podobną nakładkę oferuje Facebook we własnej wersji „Stories”. Filtr w swojej nowej kampanii wspierającej adopcję psów wykorzystała marka karmy dla zwierząt Pedigree (należąca do koncernu Mars).

Pedigree w nowej kampanii bawi się filtrem z

Aktywacja „Adoptable Facebook Mask”, przygotowana przez nowojorski oddział agencji BBDO, opiera się na zabawie z filtrem w mobilnej aplikacji Facebooka. Użytkownik, widząc siebie na ekranie smartfona, dobiera sobie nakładkę z psimi uszami czy innymi elementami pyska jednego z kilku ras psów – pitbulla, labradora, husky, shih tzu lub yorka. Następnie poprzez wykonanie ruchu potrząśnięcia głową, aplikacja Pedigree pomaga wybrać psa, który najbardziej przypomina użytkownika w danej „masce”. Wybranego, potrzebującego domu zwierzaka, można zaadoptować.


Za pomysł kampanii odpowiada agencja BBDO z Nowego Jorku. Aplikację stworzyła firma North Kingdom.

Autor: jd

Wiecej informacji: Adoptable Facebook Mask, Pedigree

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia