SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pedigree w nowej kampanii bawi się filtrem z "psimi uszami" w szczytnym celu

Filtr z „uszami pieska” zyskał na Snapchacie miano wręcz kultowego. Nic dziwnego, że podobną nakładkę oferuje Facebook we własnej wersji „Stories”. Filtr w swojej nowej kampanii wspierającej adopcję psów wykorzystała marka karmy dla zwierząt Pedigree (należąca do koncernu Mars).

Article

Aktywacja „Adoptable Facebook Mask”, przygotowana przez nowojorski oddział agencji BBDO, opiera się na zabawie z filtrem w mobilnej aplikacji Facebooka. Użytkownik, widząc siebie na ekranie smartfona, dobiera sobie nakładkę z psimi uszami czy innymi elementami pyska jednego z kilku ras psów – pitbulla, labradora, husky, shih tzu lub yorka. Następnie poprzez wykonanie ruchu potrząśnięcia głową, aplikacja Pedigree pomaga wybrać psa, który najbardziej przypomina użytkownika w danej „masce”. Wybranego, potrzebującego domu zwierzaka, można zaadoptować.


Za pomysł kampanii odpowiada agencja BBDO z Nowego Jorku. Aplikację stworzyła firma North Kingdom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pedigree w nowej kampanii bawi się filtrem z "psimi uszami" w szczytnym celu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing