SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„It Will Be Alright” w spocie piwa Perła o epidemii (wideo)

Opublikowano reklamę piwa Perła (produkowanego przez firmę Perła - Browary Lubelskie) nawiązującą do epidemii koronawirusa. Spot ilustruje hasło „It Will Be Alright”.

Reklama pokazuje ludzi, którzy w różny sposób spędzają obecnie czas w domach. Towarzyszy im w tym piwo Perła. Jednocześnie pokazywane są scenki z typowymi wakacyjnymi aktywnościami: podróżami i koncertami.

Reklama kończy się sloganem „It Will Be Alright”.

Perła do kolejna marka piwna nawiązująca w swojej komunikacji marketingowej do zmian w codziennym życiu wynikających z epidemii koronawirusa. W zeszłym tygodniu pojawił się spot piwa Tyskie, z udziałem m.in. Wojciecha Manna, pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”. Wcześniej ruszyły akcja „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu” oraz internetowe domówki promujące piwo Captain Jack.

 

W ub.r. w serii spotów pod hasłem „Nie musisz się ograniczać” promowano bezalkoholową wersję piwa Perła. Wcześniejsze reklamy Perły opowiadały o rozterkach życiowych bohaterów zestawionych z hasłem „Nad jednym nie musisz się zastanawiać”.

Dołącz do dyskusji: „It Will Be Alright” w spocie piwa Perła o epidemii (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
donia
super materiał tak samo jak piwko, bardzo fajne!
odpowiedź
User
Nikos
Każda reklama wygląda tak samo. Picie browara przez zooma lub inny program. Każdy przekaz zlewa się w jedno wielkie nic
odpowiedź