„Nie musisz się ograniczać” w reklamach bezalkoholowej Perły (wideo)

Wystartowała internetowa kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Perła (produkowanego przez Browary Lubelskie Perła). Spoty do akcji, realizowanej pod hasłem „Nie musisz się ograniczać”, przygotowało Please Productions.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Nie musisz się ograniczać” w reklamach bezalkoholowej Perły (wideo)

W reklamach występują m.in. chłopak wykonujący akrobacje na deskorolce, tatuator Paweł Reduch oraz grupa przyjaciół na wakacjach w egzotycznej części świata. Wszyscy bohaterowie piją przy tym bezalkoholową wersję piwa Perła.

Spoty mają odzwierciedlać hasło Nie musisz się ograniczać”.

 

Kampania jest realizowana w internecie, obejmuje m.in. platformy społecznościowe.

Spoty do niej przygotowała firma Please Productions.

 

Działania reklamujące alkoholową wersję piwa Perła od ponad roku są prowadzone pod hasłem „Nad jednym nie musisz się zastanawiać”. W ostatnim spocie wystąpiła para szykująca się do randki.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe