Personalizacja głównym oczekiwaniem internautów w mobile'u

Internauci generalnie chcą aby ich aktywności w przestrzeni mobilnej były wygodne i bezpieczne. W ciągu najbliższych trzech lat oczekują większej personalizacji, a także usług powiązanych z lokalizacją - wynika z globalnego badania Sitecore i Vanson Bourne.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ponad 1/3 z 4,5 tys. internautów powyżej 18 lat biorących udział w badaniu stwierdziła, że od mobilnych aplikacji i witryn, z których korzystają, oczekują że w ciągu najbliższych trzech lat staną się bardziej spersonalizowane. Podobny odsetek badanych (33 proc.) oczekuje możliwości skorzystania z szybszych niż dotychczas metod płatności.

Wśród pozostałych oczekiwań internautów wobec aplikacji i serwisów mobilnych znalazły się m.in. możliwość zamawiania produktów w dowolnym momencie i z zapewnioną szybszą dostawą, natychmiastowa obsługa klienta online w czasie rzeczywistym oraz oferta produktowa dostępna poprzez różne kanały.

grafika

Wspomniana personalizacja, której oczekuje wielu konsumentów, jest także czynnikiem mogącym pomóc w zwiększeniu ich zaangażowania i przełożeniu się na wymierne efekty. Badanie CMO Council wykazało, że wyższe wskaźniki reakcji i zaangażowania to główny powód, dla którego marketerzy decydują się na wykorzystywanie spersonalizowanych treści.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji