SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Rytel szefem ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl

Z początkiem kwietnia br. nowo utworzone stanowisko head of e-commerce development w Gazeta.pl objął Piotr Rytel. Zajmie się rozwojem technologicznym oferty portalu dla sklepów e-commerce.

Piotr Rytel, fot. AgoraPiotr Rytel, fot. Agora

Na nowym stanowisku Rytel będzie odpowiadać m.in. za analizę danych, poprawę i zwiększenie efektywności działań portalu w zakresie e-commerce. Zajmie się również atrakcyjnością treści i ekspozycji ofert ze sklepów internetowych dla użytkowników Gazeta.pl (Agora), m.in. poprzez rozwój rekomendacji, automatyzację i personalizację treści.

Na nowo utworzonym stanowisku Piotr Rytel podlega Marioli Kucharskiej, dyrektor ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl.

Rytel wcześniej pracował w WP

Wcześniej Rytel pracował m.in. w Wirtualnej Polsce, gdzie od podstaw tworzył marketplace WP Okazje i Radar Okazji na stronie głównej Wp.pl. Uczestniczył także w rozwoju artykułów Content2Commerce, współpracował ze spółkami e-commerce z Grupy WP i brał udział w tworzeniu rozwiązań IT, które wspierały ofertę w tym zakresie.

Od października 2018 roku pracował w RTB House, gdzie odpowiadał za działania z dziedziny badań i rozwoju nowych produktów opartych o retargeting.

Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl zanotowały 17,17 mln realnych użytkowników i 603 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Piotr Rytel szefem ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Bardzo kompetentny gość! Miałem z nim przyjemność pracować jeszcze w WP.
odpowiedź
User
Kompetentny?
To nic dziwnego, że już nie pracuje w WP :D
odpowiedź
User
arbitr
a co to tam optymalizować? Ruch z fejsa dopychany do ekomersu?
odpowiedź