W spocie Wirtualnej Polski dziennikarze opisują swoje ważne teksty (wideo)

Wirtualna Polska zaczęła wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą, że w ub.r. była najczęściej cytowanym portalem internetowym. W spocie występują dziennikarze WP.pl i Money.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamie o swoich ważnych, szeroko komentowanych artykułach mówią Mateusz Ratajczak z Money.pl oraz Michał Wróblewski, Magda Mieśnik i Patryk Osowski z WP.pl. Spot kończy się hasłem „Poznaj prawdę w Polsce. Wirtualnej Polsce. Najbardziej opiniotwórczym medium internetowym”.

Kampania podkreśla, że Wirtualna Polska według Instytutu Monitorowania Mediów była w ub.r. najczęściej cytowanym portalem internetowym - inne media powoływały się na WP 23,4 tys. razy.

 

Akcja ma charakter autopromocyjny, jest realizowana w serwisach i aplikacjach Grupy Wirtualna Polska. Potrwa do 17 lutego. Wydawca przygotował i prowadzi ją we własnym zakresie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]