SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma dla mężczyzn tracą czytelników. „Playboy” najbardziej na minusie

W maju 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2015 roku wyniosła 45 132 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 10,68 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 10,84 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 33 527 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,51 proc. do 25 713 egz.

Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 4,66 proc. do 23 237 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. poszedł do góry o 9,96 proc. do poziomu 24 022 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 240

45 132

45 132

98 470

50 529

50 529

Playboy

70 000

33 527

33 527

69 340

37 605

37 605

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

25 713

25 713

60 001

27 801

27 801

Logo

58 093

25 645

23 237

60 810

26 416

24 372

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

44 996

25 780

24 022

45 996

24 006

21 846

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 4,44 proc. - pochwalić się mogło „Logo”. Z kolei najbardziej stracił „Men’s Health” - było to 24,65 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 240

45 132

45 132

98 420

59 896

59 896

Playboy

70 000

33 527

33 527

70 000

38 378

38 378

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

25 713

25 713

60 000

25 523

25 523

Logo

58 093

25 645

23 237

58 000

24 541

22 250

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

44 996

25 780

24 022

64 992

26 305

24 164

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Pisma dla mężczyzn tracą czytelników. „Playboy” najbardziej na minusie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Nawet Pilarczyk nie pomogła??
odpowiedź
User
Menzczyzna
Nic dziwnego. Kazdy szarpie teraz w necie
odpowiedź
User
Gosc
Bardzo dobrze.
odpowiedź