PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy

Bank PKO BP zakończył przetarg na obsługę w mediach społecznościowych bez wyboru zwycięskiej agencji. Nadal w tym zakresie współpracuje z Mint Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy

Bank PKO BP prowadził przetarg na przygotowanie i realizację działań w mediach społecznościowych. Chodziło głównie o działania wspierające sprzedaż oraz tzw. social care w mediach społecznościowych. Zaproszono do niego ponad 20 agencji. Rozstrzygnięcie zaplanowano na koniec br.

Joanna Fatek, specjalista z departamentu komunikacji korporacyjnej PKO BP, poinformowała Wirtualnemedia.pl, że postępowanie zakończono bez wyboru dostawcy. Bank nie planuje wznowienia tego postępowania i kontynuuje współpracę z agencją Mint Media, która odpowiada za fanpage’e facebookowe PKO BP, marki Inteligo i monitoring internetu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+