PKO BP wykorzysta platformę SentiOne do działań w social media

PKO Bank Polski we współpracy z agencją SentiOne wdraża dedykowaną platformę SalesLift do zarządzania relacjami z klientami w social media.

km
km
Udostępnij artykuł:
PKO BP wykorzysta platformę SentiOne do działań w social media

Platforma SalesLift to kolejne narzędzie, które PKO BP będzie wykorzystywał w ramach działań w mediach społecznościowych. Nowe narzędzie ma pozwolić usystematyzować i usprawnić proces zbierania i przekazywania informacji dotyczących banku w social media do zespołów zajmujących się obsługą klienta. Ma również umożliwić skuteczniejsze zbieranie i analizowanie dużych ilości treści, a klientom pozwolić na szybkie uzyskanie wsparcia ekspertów banku w prawie każdym miejscu w sieci.

Na podstawie publicznych wypowiedzi, pozyskanych z monitoringu internetu, PKO BP będzie również badać oczekiwania klientów - swoich i konkurencji. Z poziomu jednego narzędzia, pracownicy banku będą mogli udzielać odpowiedzi, dawać rady i rozwiązywać problemy internautów.

Oprócz monitoringu wypowiedzi zamieszczanych w internecie przez konsumentów, nowe narzędzie ma pozwolić analitykom banku także szybciej dotrzeć do konkretnych dyskusji, jak również zbadać interesujące ich zjawiska, wykorzystując wszystkie funkcje systemu monitorującego, w tym m.in. geolokalizację wypowiedzi, określenie źródła dyskusji, czy płci osób wypowiadających się.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek