SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP z najlepszą infolinią bankową, w górę Credit Agricole i Eurobank

Credit Agricole i Eurobank to banki, które w ciągu ostatniego półrocza w największym stopniu ulepszyły swoje infolinie. Pierwszy z nich dołączył do stałej czołówki banków z najlepszą infolinią, w której znajdują się PKO Bank Polski, ING Bank Śląski oraz Bank Pekao - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Najlepszą infolinię telefoniczną i mailową ma PKO Bank Polski, w przypadku którego klienci czekają też m.in. najkrócej na połączenie z konsultantem i którego konsultanci są też najwyżej oceniani.

W przypadku sześciu badanych banków czas oczekiwania na telefoniczne połączenie z konsultantem był dłuższy niż 15 sekund, zaś w przypadku kontaktu mailowego w ośmiu bankach audytor musiał czekać na odpowiedź dłużej niż 4 godz. W jednym z banków odpowiedź nie przyszła tego samego dnia, w jednym również czas oczekiwania na połączenie przekroczył 2 minuty.

Badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków (VIII fala badania) zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia techniką Mystery Calling i Mystery Mailing w dniach 16-30 października 2013 r. W ramach badania przeszkoleni audytorzy ARC Rynek i Opinia, udając zwykłych klientów, kontaktowali się z infoliniami banków dzwoniąc na numery podane na ich stronach www, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-22.00, zgłaszając zainteresowanie poszczególnymi produktami bankowymi lub pytając o położenie najbliższego bankomatu banku. W drugiej części badania audytorzy wysyłali zapytania do banków przez e-mail lub formularz kontaktowy. Badaniem objęto 13 największych banków detalicznych. Przeprowadzono łącznie N=2080 audytów, z czego N=1430 audytów telefonicznych.

Dołącz do dyskusji: PKO BP z najlepszą infolinią bankową, w górę Credit Agricole i Eurobank

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kasia
Jak dla mnie najsprawniejszą bankową infolinią jest infolinia Getin Banku. 2 rozmowy i w 5 min. udało się rozwiązać mój problem. A i Chopin jakoś krótko grał :)
odpowiedź
User
kkamil
co jak co ale infolinię pko ma mistrzowską :) w pko nigdy nawet muzyczki nie slyszalem bo zawsze od razu odbierają i konsultanci nie wciskaja ci namolnie ofert, tylko cierpliwie odpowiadaja na pytania.

odpowiedź