SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sigma Bis będzie obsługiwać mediowo PKP Intercity

Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do PKN Orlen i Grupy PZU wygrała przetarg na obsługę mediową PKP Intercity. Pokonała w nim Mastermind Media i Octopus Media (MediaHub).

Trwający od drugiej połowy sierpnia br. przetarg dotyczył obsługi mediowej kampanii reklamowych PKP Intercity.

Oferty w nim złożyły trzy agencje: Octopus Media (czyli MediaHub Poland), Mastermind Media i Sigma Bis (należy do PKN Orlen i Grupy PZU).

PKP Intercity do współpracy wybrało Sigmę Bis. Umowa z agencją zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie z tytułu jej realizacji nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Sigma Bis będzie odpowiadać m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych spółki, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych. Będzie zajmować się opracowaniem strategii mediowej, media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis będzie obsługiwać mediowo PKP Intercity

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obecny Klient średnio zadowolony
Brawo, ale niech nie zapominają o obecnych/aktualnych klientach! Obsługa na poziomie gimnazjum (potrafią ledwo pisać e-maile, ale już nie odpowiadać na nie!).
0 0
odpowiedź
User
miszon
Zajebista ta notatka :D Agencja "pokonała". Budżet z rozdania rządowego i wygrywa go agencja która prowadzi sama spółki Państwowe bo sama jest spółką pisowską. Szanujące się domy mediowe nie startowały w przetargu a co to jest Mastermind ? Jakich klientów mają :D
0 0
odpowiedź
User
.
Kolchoznicza agencja ds plakatowania płotów i słupów ogłoszeniowych
0 0
odpowiedź