PKP Intercity wybiera dom mediowy

PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie z tytułu jej realizacji nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity wybiera dom mediowy
fot. materiały prasowe

Postępowanie dotyczy obsługi mediowej kampanii reklamowych PKP Intercity.

Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych spółki, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych.

Będzie zajmować się opracowaniem strategii mediowej, media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie agencji z tytułu realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty 2 337 000 zł.

PKP Intercity zaznacza, że umowa może zostać faktycznie zrealizowana na kwotę niższą niż wskazana, a wybranemu domowi mediowemu nie będzie przysługiwać prawo dochodzenia od spółki realizacji umowy do pełnej kwoty maksymalnego wynagrodzenia.

Wcześniej obsługą mediową kampanii PKP Intercity zajmowała się agencja Mastermind Media wybrana do współpracy w przetargu jesienią 2021 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"