Nowa kampania Play informuje, że w br. 70 proc. użytkowników telefonii komórkowej zmieniających sieć wybrało właśnie Play. Reklamy podkreślają, że klienci tej sieci nie płacą za rozmowy w jej obrębie i mają nieograniczony dostęp do internetu w taryfach All Inclusive. Natomiast telefon Nokia C6-00 jest dostępny za 1 zł, a korzystanie z NK.pl i Facebooka jest darmowe.
W kampanii reklamowana jest oferta abonamentowa Play. Główna bohaterka reklam zabiera znajomych z gorącego miasta na imprezę w dużo bardziej komfortowe miejsce. Ta dziewczyna w poprzedniej kampanii Play sama przeszła do tej sieci po skorzystaniu z porównywarki na jej stronie internetowej (zobacz te reklamy).

Kampania jest skierowana do klientów innych sieci, którym kończy się umowa, użytkowników myślących o zmianie sieci oraz klientów Play zastanawiających się nad przedłużeniem umowy. Akcję - obejmującą przede wszystkim telewizję, internet, prasę i outdoor - P4 przygotowało wspólnie z agencją reklamową Grandes Kochonos (kreacja) oraz domem mediowym Mediacom (planowanie i zakup mediów).











