„Playboy” dostępny jako aplikacja na smartfony i tablety

Playboy Enterprises, wydawca magazynu „Playboy”, wprowadził do sklepów Apple Store oraz Google Play wersję miesięcznika w postaci mobilnej aplikacji na smartfony i tablety. Edycja cyfrowa zawiera te same treści co drukowana, jest jednak od niej tańsza.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Według informacji podanych przez Playboy Enterprises cyfrowa wersja miesięcznika kosztuje 5,99 dol. za jeden numer. To mniej od ceny drukowanego magazynu wynoszącej obecnej 7,99 dol. Natomiast cena rocznej prenumeraty nie różni się w wypadku wydania papierowego i cyfrowego i wynosi 17,99 dol.

Playboy Enterprises w ostatnim okresie stawia coraz bardziej na czerpanie przychodów z segmentu cyfrowego inwestując w swoją stronę internetową oraz dążąc do zmiany wizerunku samego tytułu.

W ub.r. „Playboy” podjął przełomową decyzję o rezygnacji z publikowania zdjęć nagich modelek, a pierwszy numer w tej formule pojawił się w lutym br. Postawienie na segment cyfrowy jest spowodowane faktem, że sprzedaż drukowanego wydania magazynu spada sukcesywnie z najwyższego poziomu 5,6 mln egzemplarzy w 1975 r. do obecnych 600 tys. zanotowanych w połowie br.

Playboy Enterprises wciąż nie wyklucza także sprzedaży „Playboya”. Pierwsze informacje na ten temat pojawiły się w marcu br., wówczas kwotę transakcji szacowano na 500 mln dol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały