SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Playboy” znów z nagimi kobietami. „To był błąd”

Słynny magazyn dla mężczyzn „Playboy” ogłosił, że znów będzie publikował zdjęcia nagich kobiet w swojej amerykańskiej edycji. Zniknęły one stamtąd rok temu. - Całkowite usunięcie nagości było błędem - przyznaje Cooper Hefner, dyrektor kreatywny „Playboya”.

- Będę pierwszym, który przyzna, że sposób, w jaki magazyn pokazywał nagość, był przestarzały, ale usunięcie jej całkowicie było błędem - stwierdził na Twitterze Cooper Hefner, dyrektor kreatywny „Playboya”. - Nagość nigdy nie była problemem, ponieważ nagość to nie problem. Dzisiaj odzyskujemy naszą tożsamość - podkreślił.

Jednocześnie „Playboy” zaczął kampanię reklamową swojego nowego wydania, publikując zdjęcie modelki z rozkładówki oznaczone tagiem #NakedIsNormal.

„Playboy” w 2014 roku mocno ograniczył nagie zdjęcia w swoim serwisie internetowym. Po roku Playboy Enterprises, wydawca magazynu, podkreślał, że witryna osiągnęła czterokrotny wzrost odwiedzalności.

Z kolei w lutym ub.r. nagie fotografie zniknęły z wydań amerykańskiej edycji magazynu „Playboy”. Pozostały natomiast w wielu edycjach pisma w innych krajach, m.in. Polsce.

Obecnie oprócz nagich zdjęć kobiet do amerykańskiej edycji „Playboya” wracają niektóre z usuniętych rubryk - filozofia Playboya i dowcipy. Natomiast w winiecie pisma na okładce zrezygnowano z podtytułu „Rozrywka dla Mężczyzn”. - „Playboy” zawsze będzie marką lifestyle'ową skoncentrowaną na zainteresowaniach mężczyzn, jednak wraz z ewolucją roli genderowych w społeczeństwie, również i my będziemy się zmieniać - podkreślił Cooper Hefner.

Pierwszy numer „Playboya” w USA opublikowano w grudniu 1953 roku, w wydaniu znalazły się zdjęcia Marylin Monroe. W szczytowym okresie w 1975 roku sprzedawano ok. 5,6 mln egz pisma, natomiast w ub.r. jego średnia sprzedaż wynosiła ok. 700 tys. egz.

Polska edycja „Playboya” pojawiła się w 1992 roku. Według danych ZKDP w pierwszych trzech kwartałach ub.r. średnia sprzedaż miesięcznika wynosiła 29 074 egz., o 19,4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Playboy” znów z nagimi kobietami. „To był błąd”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
mega błąd ;)
odpowiedź
User
O.nan
Dobra zmiana.
odpowiedź
User
Polak
Przecież zdjęcia g*łych bab to synonim playboya, bez tego stracił swoją tożsamość. To tak jakby nagle w Wiadomościach pochwalili Schetynę, w Faktach zaczęli zachwycali się plusami PiSu, na Niezależnej przemilczeli wpadkę Petru, w GW opisali tą wpadkę, a tutaj zaczęli zamieszczać pozytywy o TVP i krytykę TVN.
odpowiedź