Plus reklamuje Ja+ Moja Firma z pomysłem i Ja+ Mix „bez końca” (wideo)

W kolejnych odsłonach kampanii reklamowej sieci telekomunikacyjnej Plus, w nowym formacie kreatywnym, promowane są taryfy Ja+ Firma i Ja+ Mix. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa, TFP, Lunapark i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterem reklam taryfy Ja+ Firma jest przedsiębiorca opowiadający o realizację projektu od pomysłu do finalnego produktu. Kampania podkreśla, że obecnie w ramach promocji nowi klienci tej taryfy przy podpisywaniu umowy na trzy lata otrzymują darmowy abonament przez pierwszy rok oraz smartfon Samsung Galaxy S6.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plus-z-nowymi-taryfami-ja-dla-klientow-indywidualnych-i-firm ##

Z kolei reklamy Ja+ Mix informują, że w ramach tej taryfy otrzymuje się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych, a smartfon Lumia 640 LTE jest dostępny za złotówkę w planie taryfowym 12 doładowań po 50 zł i 12 po 100 zł.

Wszystkie reklamy są zgodne z nowym formatem kreatywnym Plusa: pokazują młodych ludzi opowiadających o swoich pasjach. Format ten wprowadzono w połowie maja (zobacz szczegóły).

Działania reklamowe Plusa są prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na outdoorze.

Za kreację reklam odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję