SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plushak po imprezie reklamuje Plush Mix (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca taryfę Plush Mix, wprowadzoną niedawno przez sieć Plus. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction - jest niesforny Plushak, brand hero marki Plush.

W reklamie Plush Mix wyraźnie niedysponowany Plushak budzi się w pokoju noszącym wyraźne ślady wczorajszej imprezy. Kiedy odzywa się sygnał telefonu, nieoczekiwanie okazuje się, że bohater ma urządzenie w brzuchu - dlatego że poprzedniego wieczora chciał udowodnić, że potrafi je połknąć.

Kampania podkreśla, że wprowadzona do sprzedaży tydzień temu taryfa Plush Mix obejmuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych oraz pakiety dostępu do internetu, natomiast smartfony takie jak LG F60 są dostępne już od złotówki (zobacz szczegóły tej oferty).

 

 

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot nakręcił Piotr Liskowski, wyreżyserował Kamil Polak, a produkcją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Plushak po imprezie reklamuje Plush Mix (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarek
Dobre te reklamy, bynajmniej mnie się bardzo podobają. A że Mixa w prowadzili w Plusie, to już inna sprawa. Też uważam, że to dobry pomysł, bo wielu ludzików może akurat być pod potrzebą kupna telefonu.
odpowiedź
User
Azdych
Jest moc w tych reklamach :D Zrobione z jajem, wyróżniające się ale też przede wszystkim reklamujące dobry produkt. Sam chce się przerzucić na plusha na kartę, ale narazie mnie jeszcze umowa trzyma niestety.
odpowiedź
User
Iwo
No, na pewno oferta na kartę jest mniej zobowiązań generującą. Ale Mix ma też swoją przewagę, bo jest za nieuciążliwe w sumie zobowiązanie spora korzyść - albo telefon, albo 50% darmowego doładowania.
odpowiedź