Poczta Polska komiksowo reklamuje Ekspres Pieniężny

W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Ekspresu Pieniężnego wprowadzonego do oferty Poczty Polskiej. Akcję przygotowały agencja S4 i dom mediowy MasterMind.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Ekspresu Pieniężnego podkreśla, że usługa ta umożliwia przekazanie środków w kilku wariantach czasowych, nawet już po 30 minutach od nadania. Pieniądze są odbierane przez wskazaną osobę w wybranym urzędzie pocztowym w całej Polsce lub doręczane jej przez listonosza pod wskazany adres.

Poszczególne reklamy są utrzymane w stylistyce komiksu o superbohaterze. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości Ekspresu Pieniężnego oraz zakomunikowanie jego szybkości i bezpieczeństwa.

grafika

Akcja obejmuje prasę (reklamy w kilkunastu magazynach, cykl komiksów w jednym z tygodników), outdoor (nośniki w całej Polsce) oraz placówki Poczty Polskiej. Kreację kampanii przygotowała agencja S4, a doborem, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MasterMind.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja