SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pocztex reklamowany jako „niezawodny kurier”

Rozpoczyna się kampania reklamowa usługi Pocztex oferowanej przez Pocztę Polską. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Niezawodny kurier. Szybko sprawnie... do usług!”, przygotowała agencja Cam Media.

Kampania Pocztexu, usługi skierowanej do firm z sektora e-commerce, prezentuje jej odświeżoną wersję (przeczytaj o niej więcej). Wprowadzono w niej takie rozwiązania jak powiadomienie odbiorcy SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki, dostarczenie przesyłki do godziny 8 rano (w miastach do 100 tys. mieszkańców), szybka wypłata kwoty pobrania (maksymalnie do 3 dni) za doręczony do klienta towar oraz ceny obniżone średnio o 35-50 proc.

Akcja reklamowa - startująca 18 października, a zaplanowana do 15 grudnia - w pierwszym etapie obejmuje internet (mailingi, reklamy w serwisach aukcyjnych, sklepach internetowych i porównywarkach cen), a później będzie też prowadzona w telewizji, na outdoorze (reklamy na autobusach w największych miastach) oraz placówkach Poczty Polskiej (plakaty i ulotki).

Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja Cam Media.

Dołącz do dyskusji: Pocztex reklamowany jako „niezawodny kurier”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl