„Podróże z historią” wracają do TVP2. W planach dwie kolejne serie programu Radosława Kotarskiego

TVP2 wiosną br. pokaże drugą serię programu historycznego „Podróże z historią”, który prowadzi Radosław Kotarski.  Nowy szef Dwójki Maciej Chmiel, chce, aby program był kontynuowany w kolejnych sezonach - wtedy Kotarski odwiedziłby Kresy Wschodnie i Rosję.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Bardzo cieszę się z zaufania jakim obdarzyła mnie dyrekcja TVP2. Równie mocno jestem zadowolony z tego, że widownia pierwszego sezonu systematycznie od pierwszego odcinka rosła - mówi Wirtualnemedia.pl Radosław Kotarski. Był on emitowany jesienią ub.r., a przyciągał co tydzień do Dwójki średnio 510 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

- Drugi sezon „Podróży z historią” skupi się na tym, co w tym programie najważniejsze - czyli podróżować będziemy po Polsce lub miejscach związanych z Polską. Dzięki temu widzowie mogą jeździć i sami odkrywać lokalizacje, które pokazujemy w odcinkach - opowiada Kotarski.

W nowych odcinkach widzowie zobaczą jak Kotarski wciela się w rolę średniowiecznego mnicha, podpatruje prestiżowy turniej rycerski do angielskiego Leeds, któremu patronuje Elżbieta II czy odwiedza zabytkową kopalnię srebra w Tarnowskich Górach, Druga seria „Podróży z historią” będzie nadawana w niedziele o 10.50 począwszy od 17 kwietnia br.  Liczyć ma 10 odcinków.

Maciej Chmiel, dyrektor TVP2, jest z cyklu zadowolony i chciałby przedłużenia umowy na realizację programu na dwie kolejne serie. Wtedy miałby on być realizowany zagranicą.

- Nie ukrywam, że mocno interesuje nas kwestia kresów i tego, co zostało tam z polskich czasów. Dlatego w następnych sezonach planujemy takie kierunki jak Ukraina, Białoruś, Litwa, a nawet Rosja i Syberia - mówi Radosław Kotarski.

„Podróże z historią” to cykl prezentujący najciekawsze miejsca w Polsce, przedstawiające wartość historyczną, ale pod kątem tego jak wyglądało w nich w przeszłości życie codzienne czy stosunki społeczne.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVP2 w styczniu br. wyniósł 8,54 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa