Polacy najbardziej na świecie niechętni reklamom online

51% Polaków korzysta z ad-blockerów, czyli programów, które mają za zadanie ograniczać liczbę reklam wyświetlanych na odwiedzanych stronach. Jest to najwyższy wynik na całym świecie - wynika z badania Kantar TNS.

km
km
Udostępnij artykuł:

Niezależnie od kontynentu zaobserwować można trend, zgodnie z którym w krajach rozwiniętych liczba osób blokujących reklamy jest stosunkowo wyższa, ale dla porównania średnia europejska wynosi jedynie 30%.

Badanie wykazało, że agresywne internetowe kampanie wpływają na wzrost odsetka osób, które chcą je zablokować. Wzrost odsetka blokujących natomiast powoduje, że reklamy są jeszcze bardziej zaawansowane technologicznie, co ponownie motywuje internautów do dalszego blokowania.

"Connected Life 2016" to globalny projekt Kantar TNS, w ramach którego zrealizowano 70 tys. wywiadów (w tym 1000 w Polsce) w 57 krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

Wojciech Kuśpik w zarządzie Gremi Media, odwołano Radosława Kucko

Wojciech Kuśpik w zarządzie Gremi Media, odwołano Radosława Kucko

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Piotr Ikonowicz wyszedł ze studia Republiki po kłótni z Miłoszem Kłeczkiem

Piotr Ikonowicz wyszedł ze studia Republiki po kłótni z Miłoszem Kłeczkiem