SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polo TV i Eska TV najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi. VIVA Polska straciła najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu ex aequo pochwalić się mogły dwie stacje Polsat Music HD i NUTA.TV, a najwięcej straciła VIVA Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2017 roku wyniósł 0,68 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 10,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września ub.r. do 16 maja br. zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja br. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV we wrześniu br. wyniósł 0,40 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,05 proc. Dla porównania naziemna Eska TV i 8TV we wrześniu 2016 roku miała średni udział na poziomie 0,44 proc.

Podium uzupełnia kanał 4FunTV, który awansował z miejsca czwartego. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem września ub.r. jednak zmalał o 7,69 proc.).

Oczko niżej znalazł się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która spadła z miejsca trzeciego. Jej średni udział w analizowanym okresie również wyniósł 0,12 proc. (spadek o 29,41 proc.).

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV, awansujący z szóstej lokaty. Jego średni udział wyniósł 0,08 proc. (wzrost o 33,33 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogły dwie stacje, których wyniki się podwoiły do poziomu 0,02 proc. Pierwsza z nich to Polsat Music HD (która rozpoczęła nadawanie 26 maja 2017 roku w miejsce kończącego nadawanie Muzo.tv.), a druga - NUTA.TV.

Z kolei najbardziej spadł wyniki kanału VIVA Polska - o 55,56 proc. do 0,08 proc. udziału. Stacja ta spadła z 5. na 11. miejsce. 17 października br. kanał ten zastąpiony został przez MTV Music.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 6,25 proc., wyniósł 1,05 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,75 proc. (w dół o również 6,25 proc.).

Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,25 proc. udziału; - 3,85 proc.).

Największym wzrostem (o 50 proc.) również i tutaj pochwalić się mogły dwie stacje. Jednak były to takie anteny jak: Vox Music TV (do 0,09 proc. udziału) i VH 1 (do 0,03 proc. udziału).

Również i w tym ujęciu najbardziej straciła VIVA Polska - było to 55,56 proc. do 0,08 proc. udziału.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polo TV i Eska TV najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi. VIVA Polska straciła najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waidmanns
Jakis czas temu przezylem chwile grozy,gdy w jednym z niemieckich artykulow przeczytalem o rozpadzie zespolu RAMMSTEIN.To byl dla mnie ogromny,niewyobrazalny szok.Siedzialem przed kompem jak skamienialy,kompletnie zszokowany,ze wzrokiem utkwionym w ten okropny artykul,nie mogac zwyczajnie w to wszystko uwierzyc.No bo jak to?Koniec RAMMSTEINA?Tak po prostu?Nie,to niemozliwe! Bardzo sie wystraszylem.Bardzo! Zrobilo mi sie slabo,bylem bliski utraty przytomnosci.Gdyby nie to,ze kurczowo trzymalem sie biurka,bez watpienia upadlbym na podloge.Na szczescie te informacje okazaly sie nieprawdziwe.Zespol ma sie dobrze i wcale nie zamierza konczyc kariery.Co za ulga! Od razu poczulem sie lepiej.RAMMSTEIN jest moim zyciem,swiatlem w mroku,nie wiem co bym zrobil,gdyby ten zespol sie rozpadl.Nawet nie chce o tym myslec,bo ta mysl mnie przeraza.
0 3
odpowiedź
User
Nick
VH1 na samym końcu. Pewnie dlatego,bo jest tam wiecej reklam niz teledysków na godzine.
To koniec juz vh1 polska. Viacom rozszerzył licencje vh1 europe o nadawanie na terenie Polski więc to kwestia czasu kiedy vh1 europe zastapi vh1 polska, a miejsce po vh1 polska zajmie pewnie spike. Szkoda, mogłoby powstac mtv classic.
W końcu bedzie vh1 i vh1 classic bez reklam.Szkoda,że nie u wszystkich operatorów.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing