WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

TVN dominuje wśród najpopularniejszych mediów tradycyjnych na Instagramie, „Top model” przed „Szkołą” i „19+” (TOP 20)

Polo TV i Eska TV najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi. VIVA Polska straciła najwięcej

2017-10-25 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu ex aequo pochwalić się mogły dwie stacje Polsat Music HD i NUTA.TV, a najwięcej straciła VIVA Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Polo TV i Eska TV najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi. VIVA Polska straciła najwięcej

Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2017 roku wyniósł 0,68 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 10,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września ub.r. do 16 maja br. zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja br. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV we wrześniu br. wyniósł 0,40 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,05 proc. Dla porównania naziemna Eska TV i 8TV we wrześniu 2016 roku miała średni udział na poziomie 0,44 proc.

Podium uzupełnia kanał 4FunTV, który awansował z miejsca czwartego. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem września ub.r. jednak zmalał o 7,69 proc.).

Oczko niżej znalazł się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która spadła z miejsca trzeciego. Jej średni udział w analizowanym okresie również wyniósł 0,12 proc. (spadek o 29,41 proc.).

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV, awansujący z szóstej lokaty. Jego średni udział wyniósł 0,08 proc. (wzrost o 33,33 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogły dwie stacje, których wyniki się podwoiły do poziomu 0,02 proc. Pierwsza z nich to Polsat Music HD (która rozpoczęła nadawanie 26 maja 2017 roku w miejsce kończącego nadawanie Muzo.tv.), a druga - NUTA.TV.

Z kolei najbardziej spadł wyniki kanału VIVA Polska - o 55,56 proc. do 0,08 proc. udziału. Stacja ta spadła z 5. na 11. miejsce. 17 października br. kanał ten zastąpiony został przez MTV Music.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 6,25 proc., wyniósł 1,05 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,75 proc. (w dół o również 6,25 proc.).

Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,25 proc. udziału; - 3,85 proc.).

Największym wzrostem (o 50 proc.) również i tutaj pochwalić się mogły dwie stacje. Jednak były to takie anteny jak: Vox Music TV (do 0,09 proc. udziału) i VH 1 (do 0,03 proc. udziału).

Również i w tym ujęciu najbardziej straciła VIVA Polska - było to 55,56 proc. do 0,08 proc. udziału.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Polo TV, Eska TV, Eska TV Extra, kanał muzyczny

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia