Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV (lipiec 2016)

W lipcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej stracił kanał VH1.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2016 roku wyniósł 0,97 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.

Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 1,61 proc. do 0,61 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z pozycji czwartej. Jej udział zwiększył się o 17,65 proc. do poziomu 0,20 proc.

Na czwarte miejsce z kolei spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w lipcu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 23,81 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 6.).

Z kolei największy spadek, wynoszący 66,67 proc. do 0,01 proc., zanotowała stacja VH1, która w zestawieniu spadła z lokaty 11. na 14. - ostatnią.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-style-zwieksza-swoja-przewage-na-konkurencja-polsat-play-i-tvn-turbo-uzupelniaja-podium-kanalow-lifestylowych ##

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 0,61 proc., wyniósł 1,64 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,05 proc. udziału, w dół o 2,78 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,34 proc.; + 25,93 proc.).

Największym wzrostem (o 300 proc. do 0,04 proc.) pochwalić się mogło Muzo.tv. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (66,67 proc.) też stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,02 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online