Polo TV zwiększa przewagę nad Eska TV. TO!TV o 86 proc. w dół

W marcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, a najwięcej stracił kanał TO!TV.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2016 roku wyniósł 0,83 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 10,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 21,05 proc. do 0,45 proc. Kilka dni temu informowaliśmy, że Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe (zobacz szczegóły).

Ex aequo ostatnią pozycję podium, ze średnim udziałem na poziomie 0,15 proc., zajęły dwie stacje: Disco Polo Music (której wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,14 proc.) i 4fun.tv, który awansował z miejsca czwartego (do góry o 15,38 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-style-najchetniej-ogladanym-kanalem-lifestylowym-najwiecej-stracil-tlc ##

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca 11. na 6.).Z kolei największy spadek, wynoszący aż 85,71 proc., zanotowała stacja TO!TV, która do soboty 27 lutego br. nazywała się ITV (więcej na ten temat). W zeszłym miesiącu miała ona zaledwie 0,01 proc. udziału. Kanał ten spadł z pozycji 6. na 12.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 16,38 proc., wyniósł 1,35 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,88 proc. udziału, w dół o 15,38 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,29 proc.; + 7,41 proc.).

Największym wzrostem (o 200 proc. do 0,12 proc.) pochwalić się mogła również stacja 4fun Fit&Dance, a najwięcej w tym ujęciu (90 proc.) też stracił kanał TO!TV - jego wynik zmalał do 0,01 proc.

 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online