SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery światy marek własnych w kampanii reklamowej Polomarketu (wideo)

Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje cztery kategorie produktów jej własnych marek: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny.

W kampanii cztery kategorie produktów własnych Polomarketu przedstawiane są jako osobne światy: nabiału to Mleczna Polana, owoce i warzywa - Zaczarowany Ogród, mięsa i wędliny - Rzeźnik Szymon, a pieczywo i ciasta - Wypiekarnia i Ciachownia.

Każdy ze spotów dotyczy jednej z kategorii produktów. Pokazywane jest, jak są one wytwarzane. Wprowadzono też nowe opakowania produktów, każda kategoria ma własne logo.

Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (m.in. na Facebooku i YouTubie), prasie oraz samych sklepach Polomarket (ekrany z systemem digital signage, gazetki, materiały POS).

 

Strategię i kreację kampanii we własnym zakresie przygotował Polomarket. Przy projektowaniu opakowań produktów oraz produkcji spotów firma współpracowała z zewnętrznymi podmiotami.

Dołącz do dyskusji: Cztery światy marek własnych w kampanii reklamowej Polomarketu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl