Połowa polskich użytkowników Facebooka nie odczułaby braku firmowych fanpage'y

50 proc. polskich użytkowników internetu przyznaje, że nie żałowałoby, gdyby firmy zniknęły z Facebooka. Jednocześnie 38 proc. uważa, że atrakcyjność Facebooka bez stron firmowych zmniejszyłaby się - wynika z badania SW Research.

km
km
Udostępnij artykuł:
Połowa polskich użytkowników Facebooka nie odczułaby braku firmowych fanpage'y

Facebook otworzył przed firmami wiele możliwości związanych z budowaniem wizerunku marki, opowiadaniem ciekawych historii, czy kontaktem z klientami przez tworzenie angażujących treści. Ale jak pokazuje badanie, firmy korzystają z tych możliwości w sposób, który zniechęca dużą część odbiorców.

Użytkownicy internetu, niezależnie od wieku, podobnie oceniają atrakcyjność komunikacji firm na Facebooku. We wszystkich grupach wiekowych odpowiedzi kształtowały się podobnie. Różnice można dostrzec analizując wyniki ze względu na płeć - to kobiety mniej tęskniłyby za firmowymi treściami na Facebooku.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong, w lutym 2018 r. metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 804 użytkowników internetu w Polsce.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana