Połowa polskich użytkowników Facebooka nie odczułaby braku firmowych fanpage'y

50 proc. polskich użytkowników internetu przyznaje, że nie żałowałoby, gdyby firmy zniknęły z Facebooka. Jednocześnie 38 proc. uważa, że atrakcyjność Facebooka bez stron firmowych zmniejszyłaby się - wynika z badania SW Research.

km
km
Udostępnij artykuł:
Połowa polskich użytkowników Facebooka nie odczułaby braku firmowych fanpage'y

Facebook otworzył przed firmami wiele możliwości związanych z budowaniem wizerunku marki, opowiadaniem ciekawych historii, czy kontaktem z klientami przez tworzenie angażujących treści. Ale jak pokazuje badanie, firmy korzystają z tych możliwości w sposób, który zniechęca dużą część odbiorców.

Użytkownicy internetu, niezależnie od wieku, podobnie oceniają atrakcyjność komunikacji firm na Facebooku. We wszystkich grupach wiekowych odpowiedzi kształtowały się podobnie. Różnice można dostrzec analizując wyniki ze względu na płeć - to kobiety mniej tęskniłyby za firmowymi treściami na Facebooku.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong, w lutym 2018 r. metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 804 użytkowników internetu w Polsce.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]