Ruszyła kampania łączonej oferty Polsat Box i Plusa

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa m.in. z Jackiem Braciakiem i Wojciechem Mecwaldowskim promująca ofertę łączoną operatorów: Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już od 19 zł/mies. przez pierwszy rok po rabatach. Spot zachęca, żeby zdecydować się na zakup już teraz i nie odkładać go na później.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania łączonej oferty Polsat Box i Plusa

Nowy spot telewizyjny m.in. z Jackiem Braciakiem i Wojciechem Mecwaldowskim inspiruje klientów do tego, żeby zrezygnowali z odkładania zakupów i skorzystali z atrakcyjnej oferty już teraz. Oferta ta obejmuje Polsat Box z serialami, filmami i produkcjami w Disney+ oraz szybki internet światłowodowy Plusa.  

Kampanię promującą ofertę łączoną Polsat Box i Plusa zaplanowano w telewizji (Polsat, TVN, TVS i kanałach tematycznych), internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.  

Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft. Produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - wideo – Televizor, zaś postprodukcją audio – Ztudio&Burza. Media do kampanii zaplanowały agencje mediowe iProspect i MediaPlus. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska