„Disco pod gwiazdami” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na sierpień

Polsat zaprezentował cennik reklam w sierpniu. Najwięcej marketerzy zapłacą za spoty przy emisji show „Disco pod gwiazdami” oraz meczach polskich siatkarzy podczas mistrzostw Europy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W sierpniowym cenniku Polsatu najwięcej kosztują reklamy przy show „Disco pod gwiazdami 2017”, który stacja wyemituje w weekend 12-13 sierpnia. Cena najdroższego pojedynczego, 30-sekundowego spotu (cena netto, bez rabatów) w niedzielę wynosi 50,4 tys. zł. Tańsza będzie reklama w czasie pierwszego dnia festiwalu – za spot przed sobotnią emisją należy zapłacić 26,9 tys. zł.

Polsat w sierpniowej ramówce pokaże także inne festiwale i imprezy muzyczne. Cena reklamy obok „Festiwalu Weselnych Przebojów - Mrągowo 2017” wynosi 42,8 tys. zł, za obecność w paśmie „Przeboju Lata RMF FM i Polsat” reklamodawcy zapłacą 35,3 tys. zł.

W sierpniu Polsat będzie transmitować rozgrywki Polaków w ramach mistrzostw Europy w siatkówce. Najwięcej kosztować będzie pojedyncza reklama w czasie drugiego seta meczu Polska-Estonia - odpowiednio 48,6 tys. zł i 48,3 tys. zł. Reklamy w czasie meczu Polska - Serbia kosztują 46,9 tys. zł., a w trakcie zmagań reprezentacji Polski z Finlandią 43,2 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-telewizji-i-polrocze-2017 ##

Wysoko w cenniku znajdują się także reklamy przy galach kabaretowych. W sierpniu Polsat pokaże „Świętokrzyską Galę Kabaretową”, za emisję w tym paśmie reklamodawcy zapłacą 33,7 tys. zł (część pierwsza), 32,7 tys. zł (część druga). Za obecność w bloku reklamowym obok „Kabaretowej Nocy Pod Gwiazdami - Lidzbark Warmiński 2016” trzeba zapłacić 24,3 tys. zł. W cenniku Polsatu spot przy show „Kabaretobranie 2016 - VIII Zielonogórska Noc Kabaretowa” kosztuje 24,3 tys. zł.

Reklama przed niedzielnym wydaniem „Wydarzeń” kosztuje 21,2 tys. zł (27 sierpnia) oraz 21,1 tys. zł (pozostałe niedziele miesiąca). Tyle samo kosztują reklamy obok wtorkowych wiadomości sportowych.

Za reklamę obok sitcomu „Świat według Kiepskich” trzeba zapłacić od 20,6 tys. zł (w środę 30 sierpnia) do 14,9 tys. zł (w sobotę 26 sierpnia). Za obecność przy poniedziałkowym filmie z serii „Mega Hit” reklamodawcy zapłacą najwięcej 31,6 tys. zł.

Polsat jako ostatni z największych ogólnopolskich nadawców ujawnił swój cennik reklamowy na sierpień. Wcześniej swoje cenniki ujawniły TVN i Telewizja Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/13-mld-zl-na-reklame-telewizyjna-w-i-polroczu-tvp2-z-wiekszymi-wplywami-niz-tvp1 ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]