WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Polsat liderem tygodnia, ponad 5 proc. udziału TVN24. Hitami „Fakty” i „Wiadomości”

W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy „Projekcie Lady” i „Faktach”

2017-07-18 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Biuro reklamy TVN zaprezentowało sierpniowy cennik reklamowy. Najwięcej marketerzy zapłacą za spoty przy odcinkach show „Projekt Lady” oraz niedzielnych wydaniach „Faktów”.

W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy „Projekcie Lady” i „Faktach”

30-sekundowy spot w bloku reklamowym emitowanym po premierowych odcinkach „Projektu Lady” kosztuje 27,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Koszt reklamy w bloku nadawanym w przerwie programu wynosi 25,7 tys. zł.

Przy niedzielnych wydaniach „Faktów” półminutowe reklamy kosztują 26,8 tys. zł, tyle samo trzeba zapłacić za spoty przy wiadomościach sportowych. Stawki za reklamy emitowane przy „Faktach” w ciągu tygodnia wynoszą od 22,4 tys. zł do 25,5 tys. zł. Za reklamy w dni powszednie przy wydaniach „Sportu” to koszt 23,3 tys. zł, a prognozy pogody - 21,4 tys. zł.

Za spot reklamowy w czasie przerwy „Kuchennych rewolucji” kosztuje wedle sierpniowego cennika 25,7 tys. zł. Taką samą cenę reklamodawcy muszą zapłacić za pojawianie się przy serialu „Na Wspólnej”. Natomiast za możliwość reklamowania przy kulinarnym show „Ugotowani” należy zapłacić 7,3 tys. zł.

Na średnim poziomie kształtują się ceny emisji reklam obok filmów fabularnych. Spoty w blokach „Człowieka ze stali”, „Armagedonu” i „Niepamięci” to koszt 18,3 tys. zł. Jeszcze mniej należy wyłożyć na reklamę przed filmami „Indiana Jones i królestwo kryształowej czaszki” oraz „Obecność” - po 16,4 tys. zł.

Różne są koszty emisji spotów przed serialami typu docu reality. Za możliwość reklamy przed paradokumentem „Szkoła” należy zapłacić 6,3 tys. zł , dla serialu „Szpital” kwota rośnie do 12,5 tys. zł. Przed „Ukrytą prawdą” reklama kosztuje zaś 3 tys. zł (emisja w godzinach przedpołudniowych).

Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia oglądalność minutowa TVN wynosiła 641,3 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 9,79 proc. Kanał cennikowo zarobił w tym okresie z reklam 1,51 mld zł, o 7,56 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor: jd

Wiecej informacji: TVN, cennik reklamowy, reklama telewizyjna

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej