Polscy sportowcy w zimowej kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo” (wideo)

Startuje druga odsłona kampanii Procter & Gamble pod hasłem „Dziękuję Ci, Mamo”, związana z zimowymi igrzyskami olimpijskimi Soczi 2014. W Polsce ambasadorami akcji są Maciej Kot, Paulina Maciuszek i Katarzyna Bachleda-Curuś.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” Procter & Gamble oddaje hołd matkom sportowców, dziękując im za trud włożony w wychowanie wspaniałych dzieci. Pierwsza odsłona akcji była prowadzona latem ub.r. w związku z igrzyskami olimpijskimi w Londynie (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Procter & Gamble jest partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego od 2010 roku, a współpraca zaczęła się od zimowych igrzysk w Vancouver. Podpisana umowa będzie obowiązywać do 2020 roku.

Obecnie rusza nowa odsłona kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”, związana z zimową olimpiadą Soczi 2014. Jej bohaterami są wybrani sportowcy, którzy wystąpią w tych igrzyskach, oraz ich mamy. Są to m.in. Lindsey Vonn (mistrzyni olimpijska w narciarstwie alpejskim z USA), Felix Neureuther (narciarz alpejski z Niemiec), Sven Kramer (mistrz olimpijski w łyżwiarstwie szybkim z Holandii), Elena Ilynikh (łyżwiarka figurowa z Rosji), Evgeni Malkin (hokeista z Rosji).

Poszczególni sportowcy wystąpią też w kampaniach różnych marek należących do Procter & Gamble, np. Lindsey Vonn będzie reklamować Olay, Sven Kramer i Alexander Ovechkin - Gillette, Elena Ilynikh - Pantene, Evgeni Malkin - Head & Shoulders, a Alena Leonova I Evan Lysacek - Blend-a-med.

W grupie ambasadorów kampanii znalazło się troje sportowców z Polski: skoczek narciarski Maciej Kot, narciarka biegowa Paulina Maciuszek i łyżwiarka szybka Katarzyna Bachleda-Curuś. Paulina Maciuszek ze swoją mamą wystąpiły w spocie z serii „Wychować olimpijczyka”, obejmującej 28 takich filmików.

Nowa odsłona akcji „Dziękuję Ci, Mamo” będzie prowadzona zarówno w mediach, jak i punktach sprzedaży. Na polskim rynku kampania obejmie głównie sponsoring relacji z igrzysk, współpracę z blogerami i aktywności w mediach społecznościowych. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja MSL Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące