WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Docenisz różnicę” - Bank Pekao SA reklamowany z żubrem jako polski bank (wideo)

Marka Polski Bus zniknie z rynku, firma będzie podwykonawcą Flixbusa

2017-12-18 A A A KOMENTARZE: 15 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wiosną przyszłego roku Marka Polski Bus zniknie z rynku, zastąpi ją Flixbus. Zwolnienia mają objąć działy obsługi klienta, marketingu i komunikacji spółki Souter Holdings Poland, właściciela Polskiego Busa.

Marka Polski Bus zniknie z rynku, firma będzie podwykonawcą Flixbusa

Według ustaleń branżowego serwisu Okazje Podróżnika, właściciel marki PolskiBus.com Souter Holdings Poland zostanie podwykonawcą niemieckiego przewoźnika Flixbus. W wyniku restrukturyzacji, do kwietnia przyszłego roku marka PolskiBus.com zostanie wygaszona, do tego czasu nastąpi integracja sprzedaży i systemów rezerwacyjnych.

Zmiana pociągnie za sobą zwolnienia wszystkich pracowników działów obsługi klienta, marketingu i komunikacji z mediami. Pracę mają zachować wszyscy kierowcy, choć możliwa jest też niewielka redukcja etatów.

Z kolei w ramach rebrandingu na autobusach Polskiego Busa pojawią się oznaczenia Filxbusa. Pojazdy zostaną też wyposażone w nadajniki GPS, urządzenia do elektronicznej odprawy pasażerów (on-line), nawigację dla kierowców oraz system monitorujący bezpieczeństwo jazdy zgodnie ze standardami Flixbusa.

Bilety z oferty lokalnych przewoźników, dostępnej na stronie PolskiBus.com, nadal będą sprzedawane na stronie PolskiBus.com przynajmniej do momentu wprowadzenia letniej siatki połączeń FlixBus.

Współpraca z Flixbusem została ogłoszona na konferencji prasowej w poniedziałek. Firmy podały, że będą partnerami strategicznymi - połączą swoje platformy sprzedażowe i siatki połączeń. Nadal będzie działał serwis PolskiBus.om, niebawem zostanie uruchomiona też polskojęzyczna witryna Flixbus.pl.

- Rozszerzenie tej współpracy to kolejny krok, który umożliwi polskim pasażerom dostęp do całej europejskiej siatki połączeń FlixBus. Łącząc nasz standard usługi innowacyjne rozwiązania technologiczne z doświadczeniem firmy PolskiBus.com zdobytym na polskim rynku, liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów zielonymi autobusami FlixBus. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń i tym samym stworzymy najatrakcyjniejszą ofertę na rynku dla polskich pasażerów - zapowiada Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce.

Autor: jd

Wiecej informacji: Polski Bus, rebranding, przewoźnik

Komentarze (15) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia