Polskie Radio 24: Michał Żakowski w audycji o zagranicy, Krzysztof Masłoń i Tomasz Zapert - o książkach

W miniony weekend Polskie Radio 24 zaczęło emitować dwie nowe audycje: „Tydzień-Świat” z Michałem Żakowskim o tematyce międzynarodowej oraz „Poczytnik” z Krzysztofem Masłoniem i Tomaszem Zapertem o literaturze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Tydzień-Świat” jest emitowany w soboty o godz. 11:37, każde wydanie trwa ok. 20 minut. W pierwszym Michał Żakowski rozmawiał z Adamem Balcerem i Zbigniewem Parafianowiczem m.in. o starciach w Strefie Gazy.

Żakowski pracuje w redakcji międzynarodowej Polskiego Radia od ponad dekady. Jako korespondent relacjonował m.in. wydarzenia na Bliskim Wschodzie i wybory prezydenckie w USA, współtworzył programy i cykle dotyczące tematyki zagranicznej (m.in. „Trójka przekracza granice”). W 2011 roku został, wspólnie z Jerzym Haszczyńskim, laureatem pierwszej edycji nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego.

Z kolei „Poczytnik” jest nadawany w Polskim Radiu 24 w niedziele o godz. 22:05. W pierwszym odcinku Krzysztof Masłoń i Tomasz Zapert rozmawiali o Stanisławie Grzesiuku i biografii Zbigniewa Herberta.

Krzysztof Masłoń jest publicystą „Do Rzeczy”, od półtora roku współpracuje już z Polskim Radiem 24, przygotowując felieton o kulturze. Wcześniej pracował m.in. w „Uważam Rze”, „Rzeczpospolitej” i „Sztandarze Młodych”.

Tomasz Zapert był związany m.in. z „Rzeczpospolitą”, „Wprost”, „Naszą Polską” i „Magazynem Literackim Książki”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol