WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

W Cyfrowym Polsacie kanały Eurosportu i Eleven Sports w czasie igrzysk olimpijskich bez dodatkowych opłat i z polskim komentarzem

„Z miłości do sportu” - Polskie Radio rusza z kampanią, zachęcającą do słuchania relacji z Pjongczangu

2018-02-08 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ruszyła kampania promocyjna Polskiego Radia, poświęcona zimowym igrzyskom olimpijskim Pjongczang 2018 na antenach publicznego nadawcy. Ma podkreślać wagę sportowych emocji, a towarzyszy jej hasło „Z miłości do sportu”. Wystartował też specjalny serwis internetowy poświęcony igrzyskom .

„Z miłości do sportu” - Polskie Radio rusza z kampanią, zachęcającą do słuchania relacji z Pjongczangu

Relacji ze sportowych aren Korei Południowej będzie można słuchać w Jedynce, Trójce, Czwórce oraz PR 24. Na portalu PolskieRadio.pl, w specjalnie z tej okazji przygotowanym serwisie Pjongczang2018.polskieradio.pl, znajdą się m.in. aktualne i najbardziej interesujące dla Polaków informacje ze wszystkich aren, wiadomości napływające z Korei, ciekawostki, galerie zdjęć, komentarze ekspertów, wywiady z zawodnikami i trenerami, eksperckie analizy oraz informacje o obiektach olimpijskich, gdzie toczyć się będzie walka o medale.

Polskie Radio jest jedyną radiofonią w Polsce, która posiada prawa do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Zapewnia to Polskiemu Radiu wyłączność w relacjach z obiektów olimpijskich oraz w wywiadach na terenie związanym z Igrzyskami. W kwietniu ub. roku umowę w tej sprawie podpisali przedstawiciele nadawcy i Discovery Communications.

Dzięki współpracy publicznego radia z PKOl słuchacze otrzymają m.in. możliwość bliskiego, kontaktu z najwybitniejszymi polskimi sportowcami, trenerami i ekspertami.  Umowę w tej sprawie strony odnowiły w styczniu br.

Akcja zachęcająca do słuchania relacji z Pjongczang na antenach Polskiego Radia, obejmuje spoty telewizyjne i grafiki prasowe, podkreślające wagę sportowych emocji dla publicznego nadawcy. W okresie od 9 do 25 lutego spot pokażą anteny TVP i Telewizji Polsat oraz Telewizja Republika. Działania obejmą także wybrane tytuły prasowe, w których ukaże się grafika „Z miłości do sportu”.

Kampanię przygotowała Agencja Promocji Polskiego Radia.                  

Autor: jk

Wiecej informacji: Pjongczang, igrzyska olimpijskie

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia