Polskie Radio: Wojciech Mann może reklamować Saturn, przyszłe akcje będziemy ustalać

Zarząd Polskiego Radia wyjaśnił z Wojciechem Mann wątpliwości dotyczące jego udziału w zewnętrznych akcjach marketingowych. Dziennikarz wypełni swoje obecne umowy reklamowe, a w przypadku kolejnych będzie uzgadniał szczegóły z nadawcą.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wojciech Mann od listopada ub.r. występuje w reklamach sieci sklepów Saturn. Kampanię z jego udziałem zaplanowano na rok. Akcja jest realizowana m.in. w radiu, spoty można usłuszeć także w stacjach Polskiego Radia.

Jednak w połowie marca poinformowano, że zarząd Polskiego Radia analizuje pod względem prawnym udział Manna w reklamach sklepów Saturn.

We wtorek rzeczniczka prasowa nadawcy Małgorzata Kaczmarczyk poinformowała, że władze firmy i dziennikarz wyjaśnili wszystkie wątpliwości dotyczące jego udziału w zewnętrznych projektach - zarówno komercyjnych, jak niekomercyjnych. - Ustalenia te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą zostać ujawnione. Obydwie strony ustaliły, że sprawy związane z udziałem Wojciecha Manna w ewentualnych kolejnych przedsięwzięciach komercyjnych i niekomercyjnych zostaną wypracowane - na drodze osobnych porozumień - napisano w komunikacie.

Małgorzata Kaczmarczyk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewniła, że Mann będzie mógł wypełnić swoje obecne umowy reklamowe, a ustalenia będą dotyczyć ewentualnych projektów w przyszłości.

Parę lat temu Polskie Radio odsunęło Manna od rozmów politycznych, bo reklamował Kredyt Bank

W latach 2011-2012 Wojciech Mann razem z Krzysztofem Materną reklamowali Kredyt Bank. Niedługo po starcie kampanii Mann został odsunięty od prowadzenia w Trójce rozmów z publicystami w ramach audycji „Zapraszamy do Trójki”. Wnioskowała o to ówczesna dyrektor stacji Magda Jethon, a decyzję podjął zarząd Polskiego Radia.

Na początku ub.r. dziennikarz był jednym z bohaterów kampanii Iglotexu.

Podobnie postępowały władze Telewizji Polskiej: jesienią 2013 roku na kilka miesięcy odsunięto od prowadzenia programów Marzenę Rogalską, która brała wtedy udział w kampanii sklepów Biedronka, oraz Macieja Kurzajewskiego, promującego PKO BP razem z Szymonem Majewskim.

Za to w br. TVP pozwoliła Tomaszowi Kammelowi wystąpić w reklamach marki Swiss Krono. Prezenter bez zmian prowadzi programy „Pytanie na śniadanie” i „Kocham Cię, Polsko”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana