Polskie Radio: Wojciech Mann może reklamować Saturn, przyszłe akcje będziemy ustalać

Zarząd Polskiego Radia wyjaśnił z Wojciechem Mann wątpliwości dotyczące jego udziału w zewnętrznych akcjach marketingowych. Dziennikarz wypełni swoje obecne umowy reklamowe, a w przypadku kolejnych będzie uzgadniał szczegóły z nadawcą.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wojciech Mann od listopada ub.r. występuje w reklamach sieci sklepów Saturn. Kampanię z jego udziałem zaplanowano na rok. Akcja jest realizowana m.in. w radiu, spoty można usłuszeć także w stacjach Polskiego Radia.

Jednak w połowie marca poinformowano, że zarząd Polskiego Radia analizuje pod względem prawnym udział Manna w reklamach sklepów Saturn.

We wtorek rzeczniczka prasowa nadawcy Małgorzata Kaczmarczyk poinformowała, że władze firmy i dziennikarz wyjaśnili wszystkie wątpliwości dotyczące jego udziału w zewnętrznych projektach - zarówno komercyjnych, jak niekomercyjnych. - Ustalenia te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą zostać ujawnione. Obydwie strony ustaliły, że sprawy związane z udziałem Wojciecha Manna w ewentualnych kolejnych przedsięwzięciach komercyjnych i niekomercyjnych zostaną wypracowane - na drodze osobnych porozumień - napisano w komunikacie.

Małgorzata Kaczmarczyk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewniła, że Mann będzie mógł wypełnić swoje obecne umowy reklamowe, a ustalenia będą dotyczyć ewentualnych projektów w przyszłości.

Parę lat temu Polskie Radio odsunęło Manna od rozmów politycznych, bo reklamował Kredyt Bank

W latach 2011-2012 Wojciech Mann razem z Krzysztofem Materną reklamowali Kredyt Bank. Niedługo po starcie kampanii Mann został odsunięty od prowadzenia w Trójce rozmów z publicystami w ramach audycji „Zapraszamy do Trójki”. Wnioskowała o to ówczesna dyrektor stacji Magda Jethon, a decyzję podjął zarząd Polskiego Radia.

Na początku ub.r. dziennikarz był jednym z bohaterów kampanii Iglotexu.

Podobnie postępowały władze Telewizji Polskiej: jesienią 2013 roku na kilka miesięcy odsunięto od prowadzenia programów Marzenę Rogalską, która brała wtedy udział w kampanii sklepów Biedronka, oraz Macieja Kurzajewskiego, promującego PKO BP razem z Szymonem Majewskim.

Za to w br. TVP pozwoliła Tomaszowi Kammelowi wystąpić w reklamach marki Swiss Krono. Prezenter bez zmian prowadzi programy „Pytanie na śniadanie” i „Kocham Cię, Polsko”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+