PolskieRadio.pl w sieci Ad-Vice

Portal PolskieRadio.pl dołączył do sieci reklamowej Ad-Vice. Serwis oferuje tradycyjne formy reklamowe oraz akcje specjalne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Włączony właśnie do sieci Ad-Vice portal PolskieRadio.pl zawiera wiadomości, informacje o poszczególnych stacjach Polskiego Radia oraz zapisy nadawanych w nich audycji. Marketerzy mogą prowadzić w serwisie zarówno tradycyjne kampanie reklamowe, jak i akcje specjalne, np. przedświąteczne gry o prezenty oraz sponsoring wybranych sekcji lub wydarzeń i imprez. Wcześniej Polskie Radio we własnym zakresie zajmowało się sprzedażą powierzchni reklamowych na swojej stronie.

Przypomnijmy, że przed kilkoma dniami do sieci Ad-Vice zostały włączone witryny Plus.pl i Lookr.tv (więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]