WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Adam Pieczyński ostatnim świadkiem w procesie Kamila Durczoka przeciw „Wprost”, wyrok na początku przyszłego roku

„Pomagamy zrozumieć” w wizerunkowej kampanii reklamowej „Wprost” (wideo)

2016-12-05 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W telewizji i internecie zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) prowadzona pod hasłem „Pomagamy zrozumieć”. Jej strategię i kreację przygotowała agencja J. Walter Thompson.

„Pomagamy zrozumieć” w wizerunkowej kampanii reklamowej „Wprost” (wideo)

W spocie pokazywane są krótkie tezy, w których słowo „kłótnia” jest zastępowana przez „dialog”, „wojna” przez „pokój”, a „naród” przez „społeczeństwo”. Reklama kończy się hasłem: „Nowy ‘Wprost’. Pomagamy zrozumieć”.

Od sierpnia br. redaktorem naczelnym „Wprost” jest Jacek Pochłopień, a jego zastępcą Marcin Dzierżanowski. We wrześniu funkcję szefa działu Zagranica objął Jakub Mielnik, a Marcin Pieszczyk zaczął kierować działem Kultura, który tydzień temu zyskał nowy układ. Felietony do tygodnika zaczęli pisać prof. Magdalena Środa, Małgorzata Ohme i Jan Wróbel.

Poprzednia duża wizerunkowa kampania reklamowa „Wprost” była prowadzona w połowie 2013 roku pod hasłem „Nie ma świętych krów”.

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (Polsat) i internet (m.in. serwisy społecznościowe), a niebawem zacznie się w innych mediach. Jest zaplanowana długofalowo.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa J. Walter Thompson, a za planowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada PMPG Polskie Media.

Według danych ZKDP w pierwszych trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 25 075 egz.

Autor: tw

Wiecej informacji: Wprost, PMPG Polskie Media

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


Apache Server at www.wirtualnemedia.pl Port 80

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej