Pomorze Zachodnie reklamuje się jako „dobre miejsce na przyszłość”

Ruszyła kampania reklamowa województwa zachodniopomorskiego podkreślająca jego walory inwestycyjne i turystyczne. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dobre miejsce na przyszłość”, przygotowały firmy Kreos, Arena i Ecorys.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania podkreśla, że województwo zachodniopomorskie charakteryzuje się ponadprzeciętną atrakcyjnością inwestycyjną, co potwierdza m.in. ostatni ranking Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, a ponadto w regionie znajduje się wiele atrakcji turystycznych.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz prasę, a w późniejszym okresie będzie też prowadzona na outdoorze (nośniki w sześciu największych miastach). Potrwa do lipca przyszłego roku.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Kreos, za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena, a działania PR realizuje agencja Ecorys.

Akcja realizowana jest na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie. Sfinansowano ją ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Budżet kampanii wynosi 8 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"