Ponad 2 mln widzów „Na Wspólnej”. 170 mln zł z reklam

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2016/2017 gromadził średnio 2,02 mln widzów, o 310 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 169,78 mln zł. W Player.pl obyczajowa produkcja miała 50,3 mln wyświetleń.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Ponad 2 mln widzów „Na Wspólnej”. 170 mln zł z reklam

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 5 września 2016 roku do 31 sierpnia 2017 roku wyniosła 2,02 mln osób. Przełożyło się na 13,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,48 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/projekt-lady-2-stracil-460-tys-widzow-tvn-zarobil-z-reklam-13-07-mln-zl ##

Widownia „Na Wspólnej” w porównaniu do poprzedniego sezonu spadła o 310 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 1 września 2016 roku) telenowelę TVN średnio oglądało 2,33 mln widzów, przy udziałach na poziomie odpowiednio 15,30 proc., 16,39 proc. i 16,40 proc.

Zdecydowanie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 1 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził on 2,57 mln oglądających.

grafika

TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitowała wtedy gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 18,48 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 9,14 proc. udziału), a czwarty był Polsat (m.in. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Top chef. Gwiazdy od kuchni”, „Świat według Kiepskich”, „Idol”, „Tle Brain. Genialny umysł” i „Nasz nowy dom”; 8,89 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN był już jednak liderem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/900-tys-widzow-domu-marzen-2-tvn-wiceliderem-w-grupie-komercyjnej ##

grafika

Obyczajowa produkcja ma dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie odcinki sezonu 2016/2017 (tj. odcinki 2336-2539) w okresie od 5 września ub.r. do 4 września br. miały łącznie 50,3 mln wyświetleń.

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków serialu w sezonie 2016/2017 wyniosły 169,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"