SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poświąteczne wyzwanie reklamuje Activię (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Activia (produkowanych przez Danone Polska) oparta na promocji typu „satysfakcja lub zwrot pieniędzy”. Akcję przygotowały firmy Y&R Warsaw, Film Reactor, VML Poland i MediaCom Warszawa.

Nowa kampania Activii przekonuje, że jogurty tej marki mogą być obecnie świetną ulgą dla żołądka po obfitych, świątecznych posiłkach.

Reklamy informują też o promocji „Wyzwanie Activia”, w ramach której jeśli po dwóch tygodniach jedzenia tych jogurtów nie będzie się zadowolonym, można otrzymać zwrot kosztów zakupu produktów (należy zachować etykiety/wieczka z opakowań i paragon kupna). Taka oferta będzie obowiązywać do końca lutego.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, outdoor i materiały POS. Występuje w niej znana z poprzednich reklam Activii aktorka Sylwia Arnesen.

Kreację kampanii przygotowała agencja Y&R Warsaw, spoty - wyreżyserowane przez Michała Gazdę - wyprodukował dom produkcyjny Film Reactor, a działania w internecie realizuje agencja VML Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Poświąteczne wyzwanie reklamuje Activię (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alicja
Ale przecież w tym smakowym jest cała masa cukru, on nie może działać w inną stronę niż tycie http://www.open-youweb.com/jogurt-activia-wisniowa-od-danone-opinia/ przecież tam jest cała masa cukru
odpowiedź