Stacja oficjalnie podała, że zdjęcia do kolejnych odcinków „Aż po sufit!” ruszą jeszcze w tym sezonie telewizyjnym, czyli w listopadzie br. Zaprzeczyła tym samym doniesieniom „Faktu” i „Super Expressu”, które ostatnio pisały, że TVN raczej nie zdecyduje się na realizację kolejnego sezonu.
Scenariusze tworzone są przez zespół scenarzystów pod kierunkiem Marcina Baczyńskiego. W obsadzie drugiej serii „Aż po sufit!” pozostaną Cezary Pazura, Edyta Olszówka, Karolina Staniec, Krzysztof Chodorowski, Kamil Szeptycki i Tadeusz Borowski. Za reżyserię odpowiadać będą Julia Kolberger oraz Bartosz Konopka.

TVN chce kontynuować serialowy projekt, mimo że na razie nie okazał się on sukcesem pod względem oglądalności - pierwsze trzy odcinki „Aż po sufit!” miały średnio 1,25 mln widzów, co zapewniło stacji 9,42 proc. udziału w grupie 4+ i 11,67 proc. w 16-49. Oglądalność dalszych oscyluje wokół miliona widzów. TVN w czasie emisji serialu zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/singielka-wygrywa-tylko-z-tvp2-jest-lokomotywa-playera ##
- Wyniki „Aż po sufit!” nie są powalające, pierwsza edycja nie „rozwaliła” rynku, ale jest zauważalna. Nikt nie krytykuje serialu, wszyscy skupiają się na postaciach - mówił nam w zeszłym tygodniu Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN, nawiązując do publikacji tabloidów o rzekomych kłótniach między aktorami.
- Serial bardzo nam się podoba, jest szeroki. Cezary Pazura pokazał w nim jak dobrym jest aktorem - mówił Miszczak. Zaznaczył, że pierwsza seria produkcji jest bardziej prezentacją postaci, a z czasem w serialu będzie coraz więcej akcji. - „Prawo Agaty”, które zostało zastąpione przez „Aż po sufit!”, miało sporo akcji w każdym odcinku - podkreślił dyrektor programowy TVN.

„Aż po sufit!” jest współczesną sagą rodziny Domirskich, opowieścią o życiowych zakrętach, miłosnych wzlotach i upadkach. Serial jest kreatywną adaptacją australijskiego serialu „Packed to the Rafters”, pokazywanego tam przez sześć sezonów.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVN w rynku we wrześniu br. wyniósł 11,34 proc.











